Ny lounge i finger C i CPH på vej

Poster i 'NYHEDER' oprettet af isolCBflyer, 1/12/16.

  1. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    tbh "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    og hvorhenne den skal ligge? kan ikke lige se det for mig, medmindre det er "oppe" på anden salen bagom?
     
  3. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Ja min fantasi har ikke et bedre bud. Gad vide om det er øregas fra pressechefen for at dysse Emirates lidt ned!?o_O
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    665
    "Synes godt om" modtaget:
    1,982
    Point:
    93
    PENSIONISTEN, CHA211, Søren S og 5 andre "Synes godt om" dette.
  5. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Det kunne være den lounge, som Emirates fandt alt for dyr, jfr. artiklen i check-in. Fejlsats af CPH?
     
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jobopslag på check-in.dk
    Bemærk hvem ansøgningen skal stiles til @Henrik Olsen


    Menzies Aviation København åbner i foråret 2017 sin første Business Class Lounge. Høje standarder, smukke lyse lokaler med en fantastisk panoramaudsigt, kombineret med eksklusivt og smukt interiør bliver kendetegnende for vores nye lounge.

    Ambitionen er, at kundens oplevelse af de timer eller minutter, der tilbringes i lufthavnen, bliver en behagelig oplevelse ud over det sædvanlige. I den forbindelse søger vi medarbejdere i såvel fuldtids- som deltidsansættelser, som kan se sig selv indgå i et yderst serviceminded team, hvor kunden altid er i fokus.

    Jobindhold

    Med reference til Lounge Manageren bliver dine primære arbejdsopgaver følgende:

    • Skabe en førsteklasses Business Class Lounge atmosfære for vores gæster.
    • At yde en ekstraordinær kundeservice til alle vore gæster.
    • Interagere med gæsterne, vurdere gæsternes behov og præferencer for at få dem til at føle sig komfortable.
    • Kontrollere gæstens identifikation og bekræfte, at det opfylder adgangskravene.
    • Varetage og anrette varme og kolde madvarer, samt alkoholiske og ikke-alkoholiske drikkevarer til vores gæster i Loungen
    • Gennemgang af daglige checklister i Loungen, for at sikre, at de højeste standarder opretholdes.
    • Stå for en sikker arbejdsgang gennem daglig observation, skift-briefing og overleveringer.
    • Sørge for, at vi fastholder det højeste niveau af hygiejne gennem blandt andet daglig varetemperaturkontrol for at sikre, at vi til en hver tid leverer den bedste fødvarehygiejne.
    • Gen- og opfyldning af forsyninger/varer.
    • Sørge for at opretholde en ren og indbydende Lounge, såsom at sikre rene glas, serviceredskaber, Lounge udstyr, buffet og arbejdsområder.
    • Andre ad-hoc opgaver, som din supervisor eller leder anmoder.
    Profil

    Som vores nye kollega i Loungen er du empatisk af natur, du vægter loyalitet og integritet højt og er målrettet og systematisk anlagt. Du ønsker dig et job, hvor du får mulighed for at præge gæsternes rejseoplevelse i positiv retning, og hvor det forventes, at du tager ejerskab for jobbet og for Loungen.

    Den ideelle kandidat har yderligere:

    • Stærke kommunikative kompetencer, både i skrift og tale, på dansk og på engelsk. (Flere sprog er absolut en fordel).
    • Erfaring med at yde service af høj standard, gerne inden for restaurationsbranchen
    • Evnen til at udvise ro og overblik i pressede situationer, og formår at have mange ”bolde i luften” på samme tid.
    • En generel positiv tilgang til dine omgivelser og arbejdsopgaver.
    For at kunne bestride stillingen er det et krav at du:

    • Kan fremvise en ren straffeattest
    • Har gyldigt kørekort – som minimum kategori B.
    • Føler dig fortrolig med at arbejde med IT-systemer.
    • Er fleksibel i forhold til arbejdstider.
    • Stabil og mødepligtig.
    Stilingen

    Du kan forvente et job i en dynamisk branche, hvor to dage aldrig er ens. Der er skiftende arbejdstider over det meste af døgnet også i weekender og på helligdage. Du vil blive en del af et dedikeret og ambitiøst team, for hvem det er vigtigt, at levere en enestående og personlig service for vore gæster.

    Kandidater der kommer med relevant baggrund fra lignende stillinger vil være at foretrække.

    Stillingen er under lokalaftale med HK Luftfart og under Industriens Funktionær Overenskomst.

    Menzies Aviation er en af verdens største leverandører af groundhandling ydelser. Vi leverer ydelser til passagerer, rampe og fragt for flere af verdens førende flyselskaber. Vi beskæftiger mere end 33.000 medarbejdere, som betjener mere end 500 luftfartsselskabers kunder fordelt på 151 lufthavne i 30 lande.

    Medarbejderen er hjertet i vores virksomhed og nøglen til vores succes. Vi søger energiske, innovative og dynamiske individer til virksomheden, som på trods af sin størrelse, vægter sine kerneværdier og rødder som et familieforetagende højt.

    Søg stillingen

    Ønsker du at søge stillingen, bedes du sende din begrundede ansøgning med relevante bilag senest den 23. december 2016,

    til e-mailadressen: [email protected].

    I emnefeltet skal du skrive: ”Lounge medarbejder – efterfulgt af DIT NAVN

    Yderligere spørgsmål til stillingen kan rettes til: Lounge Manager: Henrik Olsen: [email protected]

    Udløber: 23.12.2016
     
    mhsalv, Henrik Olsen, Ekeren og 8 andre "Synes godt om" dette.
  7. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Nu var jeg jo selv tilstede, da dette blev sagt. Der blev ikke helt sagt at Emirates vælger denne løsning - men at de forhandler.

    Det er noget jeg arbejder lidt på at skrive en artikel om - men kan afslører at det er en Menzies som laver en lounge i C-fingeren. Og der kommer direkte udsigt til lufthavnen.

    Mere følger når nogle har svaret mig på mine spørgsmål :)
     
    mhsalv, PENSIONISTEN, isolCBflyer og 3 andre "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Ja - jeg har åbenbart fået en ny rolle jeg ikke var klar over ;-)

    Men har allerede tidligere skrevet til min navnebror :)
     
    clager, Kristian og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side