Ny måde at fange forbrugernes interesse

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Christian Løn, 1/10/14.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Dette er lidt uden for dette forums hovedområde og derfor poster jeg det her i lounge tråden:)

    Fra i dag afprøver jeg et ny koncept indenfor for butikspromotion i den stor Heinemann butik i CPH.
    Konceptet er en directional speaker med meget afgrænset lyd til det område lige under spekeren, som er ved siden af promotion reolen. Den er opsat i forbindelsen med en svensk vodka, som lige nu har en speciel Andy Warhol edition lanceret, placeret i venstre side af indgang til butik, når man kommer igennem security kontrol.

    Hvis der er nogen af jer der ser denne, må i meget gerne kommenterer hvad i synes om denne for for kommunikation til forbrugerne. Aktiviteten kører hele oktober elelr så længer der er flere Andy Warhol edition flasker i butikken.

    Basically er det specielt designet radio spot, men i butikken og målrettet til den forbruger der kigger på den pågældende produkt.

    Jeg har endnu ikke selv set installationen i butikken, men er op på vej ud for at kigge på den lige om lidt:)
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,594
    "Synes godt om" modtaget:
    26,635
    Point:
    113
    Det lyder spændende. Jeg kigger forbi dette i næste uge når jeg alligevel skal købe min flaske vand eller to....

    Smid gerne et billede op af det, da jeg syntes jeg så noget af det i sidste uge i forbifarten - ville lige se om det var samme display.
     
  3. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    @Henrik Olsen - Det er først blevet installeret i nat, så det er ikke det du så i sidste uge:)

    Jeg smider et billede op senere i dag eller i morgen.
     
    Flemming Poulsen, Kristian og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  4. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Det er en spændende og anderledes installation, men mangler kommunikation på gulvet om at man skal stoppe op og lytte. Det kommer i næste uge:) (Det er firkanten i loftet der er den spændende installation:))
    image.jpg
     
    Senest redigeret: 1/10/14
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.

Del denne side