Ny sökfunktion på partners

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af silferlood, 14/4/15.

  1. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Min kontakt på EB undrar vad ni syns om den nya funktionen som är släppt kun på deras engelska sidor?
    De arbetar på den hela tiden just nu enligt uppgift med både namn/länkar.
    Good or bad?

    Earn points
    Spend points
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Positivt at der er kommet %-sats på optjeningen hos partnere. Mangler dog stadig en bedre forklaring på hvordan man udregner antal miles. Jeg og en del frequent flyers ved det godt, men Mr. Average Traveller har ingen anelse om hvor mange miles en rejse vil optjene.

    En kalkulator a la den BA har, hvor man kan indtaste flyselskab, klasse og rute er meget savnet. Uden den giver det reelt ingen oplysninger om hvor mange point man optjener...
     
    mhsalv og silferlood "Synes godt om" dette.
  3. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Håller med dig Flemming! Tydligen ikke så klätt enligt min kontakt med tanke på avtalen då vissa klasser mappas om innan de hamnar på EB kontot.
    Men kan BA så borde väl EB kunna?!
     
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Exactly ;)

    Fungerer super enkelt hos BA og er en feature, som burde være standard hos alle flyselskaber: http://www.britishairways.com/travel/flight-calculator/public/en_dk

    I virkeligheden er det vel bare den kalkulator SAS har i bookingengine, men det kræver jo så også at man også kan få den til at vise pointoptjening med partnere ;)

    Generelt synes jeg det er helt umuligt at få overblik over partneroptjening hos EB. Både mht. antal miles, %-justering for klasser og ændring af bookingklasser hos partnere. Det burde kunne laves smartere
     
  5. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
    Det fanns en kalkulator hos SAS i bookingengine på '1800 talet' som kunde räkna ut point om man reste med ex codeshare/mappade om klasser om man reste fra CPH till Useless Loop in Australien som exempel,
    så länge det var en partner till EB.
     
    Nicki Lolk Sørensen, mhsalv og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Den havde været fin at få tilbage ;)
     
    silferlood "Synes godt om" dette.

Del denne side