Ny website - bugs and errors

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 2/10/15.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Så er vi tilbage...

    Kom gerne med feedback på bugs and errors i denne tråd.

    Vi er klar over at der stadig er en del småting - bl.a. en del oversættelse som skal gøres...

    Hvis nogen får en login pop-up stadigvæk, så slet cache... Det skulle fixe det problem...
     
    Henrik Olsen, mhsalv, Ulrik og 3 andre "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Feedback: Irriterende ikke at kunne se hvornår sidste post er i hvert forum, det gør det sværere at se om der er noget nyt inden man går ind under "new posts", som nu også er sværere at finde.

    Fint med nyt design og alt muligt, glæder mig til alle de spændende ting der sker, men det er lidt svært at vende sig til ! :p
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    synes det kører langsomt, er det samme hos jer andre?
     
    DrDreier, AMJ og Ulrik "Synes godt om dette"
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Også sløvt her, men kan ikke afvise det er mit internet.
    Når der ikke er nogle nye posts sker der ikke noget ved at trykke "new posts", og jeg kan ikke finde nogen måde at se "recent posts"? edit: det virkede alligevel bare utrolig sløvt...


    En anden feedback: det kæmpe billede i toppen er virkeligt irriterende. Håber det kun er her i starten, men ellers bliver det da ret belastende at skulle scrolle forbi det hele tiden
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  5. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Helt enig. Det er noteret
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Noteret
     
  7. lionshield

    lionshield VIP medlem

    Beskeder:
    314
    "Synes godt om" modtaget:
    508
    Point:
    93
    ikke kun billedet, men også den meget store skiftende reklame i toppen er irriterende.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Nu ved jeg godt i skal tjene penge på noget, men jeg synes at reklamerne fylder lidt for meget i højre side. (næsten halvdelen af siden)
     
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Opfølgende til at new posts er sværd at finde, det var 1 click før, nu er det 2 steps på computer og 3 på mobilen.
    Jeg undlod bevist at kommentere på reklamer, men nu hvor emnet er fremme anyway, så må jeg sige jeg er enig i alt det virker som om der blevet malket lidt, også på mobilen hvor der er 1 permanent og så 3 reklammer (+ billedet med "reklame" for lifemiles), når man scroller igennem en tråd.
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  10. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Reklamer
    Før var det relevante reklamer fra rejserelaterede selskaber i det højre felt - at man nu skal se på topbjælken ,højreside felt og i bunden "google ads" med alt lige fra russian dating sites til den lokale køreskole/grønthandler er næsten for meget af det gode.... men jeg ved godt intet i livet er gratis
    "there is no free lunch"
    At så Emirates er blevet fast sponsor i bunden må vi jo leve med.
     
    Senest redigeret: 2/10/15
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Samme observationer her:
    • Mine bogmærker er alle sat til new posts, men mere besværligt at komme tilbage dertil hvis man har været inde i en tråd. Ville være dejligt med et direkte klik.
    • Reklamerne er overkill omend FT jo også har dem imellem indlæg; Emirates er derimod pænt implementeret synes jeg. At gøre nogle af dem mindre ville hjælpe.
    • Det er også væsentligt langsommere end før. Decideret sløvt synes jeg faktisk.
      EDIT: Jeg vælger nu at kalde det ulideligt sløvt.
    • Oversættelser mangler hvor der er et mix af dansk, engelsk og norsk lader det til.
    • Synes det er ærgeligt at det er blevet så smalt når man sidder på en stor skærm; der var det faktisk rart at det skalerede bredere.
    • Irriterende man ikke kan se trådens navn når man er inde i den udover i browserens address bar
      EDIT: OK det kan man godt det står i blåt. Har fundet det, men måske det kunne være tydligere...
    • Den box der kommer frem hvis man markerer tekst er også irriterende. Virker den overhovedet på dansk?
    • Der er for mig også en stor grå box imellem sidste indlæg og så quick reply... er det en annonce jeg ikke kan se? uanset hvad er det irriterende.
    • Positivt at man kan se antal beskeder, likes og trophy points under profilbilledet synes jeg.
     
    Senest redigeret: 2/10/15
    Henrik Olsen, Flemming Poulsen, jefi99 og 3 andre "Synes godt om" dette.
  12. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Observationer herfra:

    • Manglende oversættelser (yes den havde i gættet)
    • Mit login virker ikke under "værktøjer"
    • Mobilsiden er ikke voldsomt overskuelig - men med lidt færre reklamer vil det løses
    • Stor grå box imellem indlæg og sidste post... hvad er det mon?
    Super fed side ellers, der er massere af nye features - også godt initeritiv med åbningstilbudet!
     
    Kenneth K, Henrik Olsen, Kolmorgen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    lidt mere:

    - det går stadigvæk langsomt
    - det er ikke intuitivt, at "tilmelding" også er log in
    - synes reklamerne fylder ret meget
    - jeg har mistet overskueligheden, aner ikke hvad der er nyt og hvad der er af spændende historier udfra hovedsiden..
    - måske også sproget skulle ryddes lidt op i sproget, men det kan vi vel bruge @jefi99 til..
    - hvem der er online manger også..


    Ved ikke, hvad jeg synes er værst, måske nok, at det går "jævla" langsomt...
     
    Kenneth K og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Peter F.

    Peter F. VIP medlem

    Beskeder:
    590
    "Synes godt om" modtaget:
    1,771
    Point:
    93
    Er det ikke @PeterA som også er sprog-vogter? (og tak for det! :)).

    Derudover: Er det bare mig, som ikke har fundet den, eller er checkboksen med "Forbliv logget ind" væk? Megairriterende at skulle logge ind hver gang..

    MEN først og fremmest: Herligt at I er tilbage :D:D:D
     
    Ulrik, mhsalv og Kristian "Synes godt om dette"
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @Peter F. Jeg troede at det var mig der komplet old school og ikke kunne "forbliv logget ind". Jeg turde ikke spørge - godt at du gjorde:)
     
  16. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    6,833
    Point:
    113
    Kan jeg få en notifikation, når det kører hurtigt igen? Jeg får simpelthen stress af at det går så langsomt.
     
    Kenneth K, DrDreier, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.
  17. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Det tog mig lige 5 minutter at finde ud af hvor man logger ind henne... :confused:
     
    DrDreier og AMJ "Synes godt om" dette.
  18. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Savner også kan kunne se seneste tråde i forummet på forsiden.
    Og selvom det er godt med reklameindtægter så irriterer den ø Emirates pop op/tap i bunden af skærmen mig grænseløst

    Men ellers godt at se en opdatering. Nogen årsag til navneskiftet?
     
  19. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    Ja. Jeg kan i hvert fald godt mærke, at jeg er en dinosaurus. Jeg synes, det er sk#}%}e irriterende med ændringerne. :)
    -Log on. Man skal være meget glad for et forum for at bruge så mange kliks på det, som jeg gjorde. Mange fejl, forkerte password, meget svært at resette. Den log on process skulle gerne være lettere.
    - Reklamer igen igen. For mig er det særligt reklamernes natur. Jeg forstår også godt, at I skal tjene på det. Det virker utroværdigt på mig, når jeg får en af den slags reklamer, hvor jeg er nummer 1.000.000 og jeg skal bare lige klikke her.
    - muligheden for at se nye tråde. Det var den funktion jeg brugte mest.

    Håber, det bliver godt.
     
    Peter F., Kristian og Ulrik "Synes godt om dette"
  20. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Hvis rettelserne skal prioteres, foretrækker jeg hastighed og "forbliv logget på" som det første, sprog etc kan jeg leve med, da jeg er så heldig både at forstå engelsk, dansk og (ny)norsk. Reklamerne fylder meget i layout, måske de kan skrumpe lidt i størrelse, da jeg antager at reklamerne er en nødvendig finansieringskilde.
     
    Peter F. "Synes godt om" dette.

Del denne side