Mit bud ville være OSL til Boston, den korte flyvetid gør at det er muligt også, at åbne en rute til asien. Det kunne være Seoul fra OSL grundet meget norsk laks i fragt. mit sidste bud ville være Miami fra CPH. Håber snart, det bliver offentliggjort.
siger bare "good luck" med at flyve OSL-MIA mod Norwegian, nu ved jeg godt, at FLL og MIA ikke er det samme, men priser i f.eks. november er ret lave, som det ses nedenfor... Endvidere skal ARN og OSL/SVG til, at vise de støtter op om SAS, hvis de vil have afgange uden om CPH... Tjah, har ingen bud på, hvor SAS trænger til, at flyve hen.. - men næppe Asien, for det sidder Mellemøstselskaberne og Thai/Singapore nok tungt på...
Har skrevet en lille analyse af det, som tager udgangspunkt i de trafiktal jeg har set. Her er tale om tal for efterspørgslen mellem Skandinavien og forskellige destinationer... Den kommer på forsiden af Bonusfeber.dk imorgen tidlig... Skal lige have den helt færdig først Men kom gerne med bud her imens.... Uanset en sjov gættekonkurrence, mens vi venter... Jeg giver en bonusfeber t-shirt og en bag tag til den som rammer rigtigt (er der flere så trækker vi lod) Max 3 gæt per person....
Jamen, så gætter jeg på: CPH-IAH (flyttet fra SVG nogle af dagene) ARN-SFO OSL-ICN (godt bud fra @bertil storr som jeg kobler mig på)
Jeg gætter på på: Cph - icn Cph- Chongqing Cph- Boston og et fjerde vildt gæt (man må gætte utraditionelt for at vinde) cph - Addis Ababa
Men tør ikke andet end, at gætte også, en ny T-shirt siger man vel ikk nej til.. - der går vel ingen røg uden brand, så mon ikke OSL-MIA bliver til noget, så tror jeg på CPH-DEL og CPH-SGN
CPH-ICN, ARN-SFO, OSL-MIA. Ville gerne se Kristians bud udført.... Og ICN, det ville være spændende... Og selvom jeg egentligt ikke synes om at de deler det ud til ARN, så ville jeg gerne have de priser ligesom til hkg eller som svenskerne får til NRT..
Nøjes med et bud. Så ser det lidt mere overlegent ud, hvis jeg får ret: CPH-LAX. Jeg tror også at der er stor interesse fra SAS for en CPH-ICN rute. De vil kunne sælge rigtigt mange sæder til APM, der dog i stort omfang skal videre til Busan og Ulsan. Men så vidt jeg forstår er der en bilateral aftale i vejen, der i øjeblikket forhindrer at den kan beflyves mere end et par gange om ugen. Jeg kender ikke de nøjagtige detaljer.