Nyheder om EuroBonus offentliggjort i dag

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 10/3/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,642
    Point:
    113
    Nicki Lolk Sørensen, PENSIONISTEN, Ekeren og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Sådan!
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Fantastiske nyheder! Det har længe undret at det var 40% dyrere til f.eks. PEK end SFO, selvom awards til SFO måske mest er hypotetisk. Men jeg havde da aldrig troet at det skulle gå den vej!

    Bare hvis nogle skulle overveje det, ser det ikke ud til at star alliance awards følger med ned i pris, men altså når det er reelle forbedringer med awards kan man vist ikke rigtig tillade at brokke sig.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Så melder spørgsmålet sig: Kan man forestille sig at SAS i samme omgang vil sænke pointindtjeningen på flyvninger? Der plejer vel også at følge "enhancements" med...

    Men ellers gode initiativer. Håber at der også kommer nogle flere muligheder for pointoptjening for danske medlemmer.
     
    Flemming Poulsen og isolCBflyer "Synes godt om" dette.
  5. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,403
    "Synes godt om" modtaget:
    5,874
    Point:
    113
    Jeg tænkte PRÆCIS det samme. Først nogle perks, indtil vi senere må sluge en bitter pille, eller blot skifte loyalitets program. ;)
     
  6. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Som udgangspunkt gode nyheder. Det er åbenbart allerede slået igennem. Lykkedes mig lige et nappe en one-way på Plus fra PVG til CPH for 48000 point, hvilket førhen var prisen for Go, så tak for 'opgraderingen' til SAS.

    Ser frem til at høre mere om de nærmere kriterier for lifetime gold og ikke mindst for optjening. Man kunne forestille sig, at de i lighed med andre carriers indfører krav om flyvninger på SAS-metal, når der skal gives højere status.

    Et andet scenarie er revenue-baseret optjening - altså, at man får point som svarer til prisen på billetten.

    Må jeg foreslå en EuroBonus 3.0 tråd?
     
    Frequie "Synes godt om" dette.
  7. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Talte med EuroBonus idag, da jeg ringede ind for at afbestille en rejse til den gamle pris (for at bestille en ny til ny pris). Der var lidt kuk i deres prisberegner, så man kunne hverken afbestille eller booke nye rejser i en periode.

    Spurgte samtidig ind til kriterierne for lifetime gold, og konsulenten sagde, at det havde de godt nok fået en del spørgsmål om i dag. Men hendes chef havde oplyst hende, at så vidt de vidste, så var der ingen ændringer på trapperne og man skulle således stadig være 60 år.
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Øvrige ændringer ifm lifetime gold sker vist først efter sommerferien. Så agenterne ved intet om det
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  9. PeterAa

    PeterAa Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Spurgte idag en Eurobonus konsulent om, hvornår de melder noget ud om Lifetime Gold for medlemmer, som har haft guldkort i 10 år uanset alder jvf udmelding til pressen i marts : »De kunder, som har været loyale mod SAS i mindst ti år og eksempelvis haft et guldkort i mindst ti år, kommer vi til belønne med et guldkort for resten af livet,« siger Eivind Roald." Konsulenten oplyste, at dette ikke blev til noget, og at de ikke kunne forstå, hvorfor deres koncernchef havde udtalt sig sådan til pressen. Det virker da helt utrolig amatøragtigt, eller hvad....? Er der nogen, som ved mere om dette ?
     
    Ulrik og *flyer "Synes godt om" dette.
  10. CAMA

    CAMA Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    2
    Point:
    3
    Undrer mig også om dette med "Lifetime Gold". Jeg har været Guld medlem i 20 år som jeg husker, Diamant nu, men jeg har endnu nogle år til 60, så jeg kan vel miste chancen
     
    Ulrik og *flyer "Synes godt om" dette.
  11. *flyer

    *flyer Sjeff

    Beskeder:
    245
    "Synes godt om" modtaget:
    631
    Point:
    93
    Man skal lige huske, at "til døden jer skiller" gælder begge parter. Og den ene part er altså SAS...
     
    Baadsgaard, Ulrik, AndersBT og 1 anden person "Synes godt om dette".
  12. AndersBT

    AndersBT Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    109
    Point:
    33
    Hehehe... Vi kan jo lave en pulje om hvorvidt SAS eller Keith Richards checker ud først...
     
    mhsalv "Synes godt om" dette.
  13. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    eller den løse raket.. Eivind?
     
    mhsalv og *flyer "Synes godt om" dette.
  14. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Jvf, hvad Flemming skrev ovenfor som svar på mit indlæg den 10. marts, så tror jeg ikke EB-konsulenterne ved noget som helst. Lad os se, når det hele bliver mere officielt.

    Om ikke andet, så kan vi gå Eivind på klingen, når vi ser ham til EB-event den 26. maj.
     
    PeterAa, mhsalv, Flemming Poulsen og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side