Nytår i Indonesien

Poster i 'NYANKOMNE, VELKOMMEN' oprettet af MadsJespersen, 17/10/16.

  1. MadsJespersen

    MadsJespersen Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    1
    Hej alle

    Jeg er på udkig efter billige t/r billetter til Jakarta fra omkring d. 27. december til midt januar. Jeg har ingen opsparet point, så det gør mine forhåbninger om en tur til under 4000 kr lidt udfordrende. Jeg har dog set at der tidligere på året har været deals til omkring 3000 kr. t/r.
    Jeg har ikke rejst østpå før, så jeg har ikke erfaring med hvilke selskaber som tilbyder disse ture.
    Har I nogle gode råd til hvilke sider/selskaber jeg bør holde øje med? Er der eks. selskaber som har studiepriser eller andre former for rabat?

    På forhånd tak :)

    Mvh.
    Mads
     
  2. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,478
    "Synes godt om" modtaget:
    12,940
    Point:
    113
    Hej Mads,

    Jeg har heller aldrig prøvet at rejse så langt øst på. Så jeg ville nok:
    • Søge på nogle rejsebureaer online (momondo, travellink o.l.) for at få et overblik
    • Derefter gå ind på flyselskabernes hjemmeside for at tjekke lidt mere.
    • Også tjekke med Kilroy (såvidt jeg husker, har de ungdomsbilletter)
    Jeg har lige kikket på Momondo og Travellink - og det ser umiddelbart ud til, at det bliver svært at komme under 4000. Men, du skal da prøve.

    Husk i øvrigt de andre omkostninger, når du lægger budget for turen - specielt rejseforsikringen.
     
  3. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,478
    "Synes godt om" modtaget:
    12,940
    Point:
    113
  4. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    923
    Point:
    93
    Det er den absolutte højsæson så tvivler du finder noget til under 4000, kig evt på gode deals til kul eller sin, og se om ikke airasia kan skaffe dig videre.
     
    Henry og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. Larsen89

    Larsen89 Nyt medlem

    Beskeder:
    6
    "Synes godt om" modtaget:
    10
    Point:
    3
    Jeg vil klart anbefale dig og bruge momondo eller noget lign online beregner :) Held og lykke!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Måske du skulle overveje at bruge FlightFox til at finde den bedste rejse til dig. Så kan de eksperter måske hjælpe dig med den mest optimale rejse dertil. Det vil koste dig 49,- USD for hjælpen, men det er kun om de finder noget der er bedre end du selv kan finde på fx. Momondo eller Expedia.

    @jefi99 kan måske komme med et par ord på om det er noget han tror han og FlightFox kan gøre noget ved.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. MadsJespersen

    MadsJespersen Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    1
    Tak for de gode råd. Jeg har tjekket Momondo et par gange, men har ikke sammenlignet med selskabernes deals eller Kilroys studiepriser. Jeg tjekker det ud og melder tilbage hvis jeg finder noget godt :)
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side