Off Topic: Dagens kommune og regions valg...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 21/11/17.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    MaleneChristensen, Daniel K og Henry "Synes godt om dette"
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Følger interesseret med fra Schweiz. Synes KMDs website kører godt og sjovt at kunne følge med valgsted for valgsted. I Rudersdal er der stadigt lav optælling (pt knap 25%) men indtil videre godt for C og skidt for V.
     
    MaleneChristensen, clager, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Sjovt - jeg bruger også https://www.kmdvalg.dk
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Må indrømme jeg også stod og glanede lidt inde i boksen over alle de mærkelige partier. Det er altså svært at tage seriøst :eek: En død hest... synes ærlig talt det er spild af folks tid og burde være forbudt.
     
    MaleneChristensen, Offlyer, Jeblin og 2 andre "Synes godt om" dette.
  5. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,209
    "Synes godt om" modtaget:
    3,998
    Point:
    113
    Uha - så er resultaterne på plads. Nu er politik jo et af de størrere tabuer vi har her i landet og med fare for at bevæge mig ud på tynd is, så fatter jeg simoelthen ikke hvad der driver folk mod de sidste to bogstaver i alfabetet. Er det et resultat af dårlige skoler?
     
    Schwert, obs, Nj4220 og 1 anden person "Synes godt om dette".
  6. Daniel K

    Daniel K VIP medlem

    Beskeder:
    404
    "Synes godt om" modtaget:
    918
    Point:
    93
    For ikke at glemme: " Valgfest med mexicansk tema"

    Men når krave er så lave er det klart det ikke kræver mere end en HTX klasse at opstille en kandidat....:

    "l kommunale og regionale valg opstiller man altid på kandidatlister, uanset om man opstiller alene, for et parti eller for en lokal liste. Før valget skal man som udgangspunkt have indsamlet underskrifter fra et vist antal vælgere for at kunne opstille til valget. Stillere kaldes det.

    I de fleste kommuner skal man indsamle mindst 25 underskrifter, i Aarhus, Odense og Aalborg Kommune skal man dog mindst indsamle 50 underskrifter, og i Københavns Kommune skal man mindst indsamle 150 underskrifter. "

    Min mening om valget er at så længe man kan love guld og grønne skove uden konsekvenser som de fleste kandidater gør uafhængigt af parti, så giver jeg ikke meget for det.
    Jeg ville ønske at en kandidat plakat så sådan ud :

    Unavngivet.png
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Omvendt er det vel et tegn på demokratisk styrke, at ingen forhindres i at søge indflydelse via det generelt anerkendte valgsystem, også absurditeter.:)
    Der er ingen skade sket, og den ekstra administrative udgift er nok på et overkommeligt niveau.
    Hellere det, end at modstandere bliver spjældet inde, som man ser andre steder.:(
     
    Peter F., Flyvefisken, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Hvad f... skulle der nu være galt i at smide Uffe Elbæk i spjældet?? *DUK OG VÆK*
     
    obs, Offlyer og Henry "Synes godt om dette"
  9. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    Nej nej hvis han læser det her søger han vel orlov igen igen igen, det er jo så hårdt :eek:o_O:p

    En lang stemmeseddel er jo også kun et problem for dem der stemmer på Eks Liste Å, der er jo nogen der tror på man kan flyve på tarmgas og BNP er noget man bruger til at fodre bisoner der skal løbe på gader og stræder :p
     
    Offlyer og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side