One way billet.

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Kasper, 3/2/16.

  1. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Hej. Søger lidt råd til at købe en nogenlunde billig one way flybillet.
    Er ved at planlægge tur på et cruise fra Europa til Miami i November. Men ulempen er jo så at jeg skal have en enkelt billet , og ser noget dyrt ud.
    Søgte lidt på Kayak , og der kom 2 til pris af ca 4000 kr , og det er ok. Er så med AB til DUS og videre med BA til BLL. Er perfekt da jeg har silver der , og kan optjene Avios. Men det er jo igennem Tripsta , Flybillet eller seat24. Har altid booket direkte ved selskaber da min fornemmelse er at det er nemmere hvis der bliver problem. Ved ikke om jeg er helt forkert på den....
    Og er det overhovedet muligt at bruge Avios til at upgrade til business hvis det er via de nævnte?
    Lurede også på om jeg skulle købe en retur MIA/BLL/MIA , så kan jeg jo bare droppe at rejse "tilbage". :)
    Det blev vist ca 4500-5000 kr , men giver større valg mulighed med afgange.
    Nogle idéer og gode råd?
     
    PENSIONISTEN og Beaglen "Synes godt om" dette.
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Hvad er dine datoer?
     
  3. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    23 November. MIA eller FLL til BLL.
     
  4. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,053
    "Synes godt om" modtaget:
    4,479
    Point:
    113
    Med Norwegian er prisen 1786 dkk fra FLL. Men det er uden indchecket bagage osv. Og du tjener ikke nogen points eller kan opgradere med points. Til gengæld er det billigt. :)

    Har du andre fly udenfor Europa inden eller efter, som du eventuell kan prøve at kombinere med MIA/FLL-BLL?
     
    Nielspg, PENSIONISTEN, tbh og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Nielspg, PENSIONISTEN, Beaglen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  6. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Jeg så jeg kan bruge en del af mine BA Avios d 24nov MIA/TXL/BLL one way i business for ca 90.000 avios +168 kr. Er det en ok deal , eller en dum måde at brænde avios af på? Kender heller ikke AB business class på lang distance fly.
    Råd modtages gerne. ;)
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    AB business class er god og en af de få måder at bruge avios på uden at betale høje gebyrer. Bemærk at det nok kræver færre avios hvis du fløj via JFK f.eks. men det er jo så et ekstra stop.
     
    Henrik Olsen og Kasper "Synes godt om" dette.
  8. Kasper

    Kasper VIP medlem

    Beskeder:
    154
    "Synes godt om" modtaget:
    353
    Point:
    63
    Tak , det vil jeg undersøge. Jo flere fly og lufthavne jo bedre. :D Er netop på vej hjem fra MIA/LHR/DUB, AA/BA. Og så videre med SK til BLL. Skulle give 8200 kr på business fra DUB og 12.800kr fra scandinavian. Der er ofre gode priser på BA fra DUB.
    Lige rent praktisk når jeg skal bestille med Avios , er det så via BA hjemmeside, eller kan jeg gøre det på AB?
     
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Du skal bruge websitet som har de points du bruger. Så hvis du vil indløse avios er det på BAs website uanset hvilket selskab du skal flyve med
     

Del denne side