OneWorld til Grønland?

Poster i 'ALLE ANDRE FLYSELSKABER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 15/11/14.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Eftersom jeg kæmper for point hos Airberlin ved at anmelde hoteller på holidaycheck.com, ville jeg tjekke, om jeg kan bruge point på OneWorld-flyvninger. Det kan jeg!

    Og jeg fandt følgende oversigt:

    [​IMG]

    Som en pudsig ting, er det specifikt angivet, at Grønland hører under Danmark i oversigten - på trods af, at ingen OneWorld-medlemmer flyver dertil. Eller hvad?

    Men jeg håber da, at det kommer til at ske, og at de så glemmer at ændre oversigten :)
     
  2. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Lifemiles havde tidligere også nogle "huller", fx var Guam betragtet som US domestic, dvs du kunne flyve USA-Japan-Guam som domestic award - og hvis man ikke havde nogen indchecket bagage, så kunne man jo bare lade være med at tage flyet til Guam, og vupti, så var man i Japan og havde betalt for en domestic oneway. Ligeledes var SAW (Istanbuls anden lufthavn) listet som Asien, så du i princippet kunne flyve fra Japan eller Thailand eller Kina via Europa til SAW, og betale for en intra-Asien billet. Der var en del flere lignende huller, men disse blev lukket for en måneds tid siden.
     
    Kristian og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  3. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    I forhold til ovenstående virker det også billigt at kunne komme fra New York til Hawaii for 20.000, når det koster 30.000 fra København til New York.
     

Del denne side