Det lader til, at SAS eurobonus opdateringen er overstået. Jeg kan i hvert fald tilgå min konto nu via APP’en. Kan dog ikke se noget nyt, nogle steder. Nogen andre med input ?
Kan også tilgå min konto via SAS app’en Tror dog det kræver en opdatering af selve “appen” før de nye ændringer træder i kræft, hvis der vel og mærket er lavet nogle
Jeg kunne heller ikke finde noget nyt.... Mon ikke det blot var "back-end" delen og det måske er en opgradering som gør at SAS snart kommer med offentliggørelsen af Familie-kontoen igen og muligheden for at sætte kontoen på pause. Det er umiddelbart mit gæt at det vil være det primære bag denne opgradering.
Hold på hat og bonuspoint! Har lige set dette på SAS' Facebook side: https://www.sas.se/eurobonus/system-upgrade/ /DSGM #2
Loggede i går ind på min EB side og købte en billet. Har fået bekræftelse med mail, hvor mit EB nummer fremgik. Har også fået SMS beskeder. Tjekkede i dag ind. Da alt var på plads, blev jeg spurgt, om jeg var medlem af EuroBonus. Mit nummer var ikke registreret Min anbefaling: tjek på dit boarding kort, at EB er registreret - hvis ikke, så få det gjort ASAP. Det er lidt træls, at skulle gøre det manuelt senere.
Hvis ikke registreret på boarding kort og du har status går jeg ud fra at Fast Track, Lounge og prio boarding ej heller er muligt?
Det blev efterregistreret ved check-in. Billetten er på Plus (prisforskel til go var under 400 kroner - og da jeg fik ekstra 625 point, tog jeg billetten på Plus).
Enig, men det er nu også for at holde øje med, om jeg er godt på vej til at beholde min status (eller jeg er kommet bagud). Med et 2 flyprogrammer og 2 hotelprogrammer, kan jeg ikke have alt i hovedet