Opgradering med point SAS

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Thor Hartz, 14/9/15.

  1. Thor Hartz

    Thor Hartz Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    95
    Point:
    18
    Hej alle,

    Jeg planlægger en tur til HKG over nytår med afrejse omkring 28. december. Kan man sige noget om hvor ofte en opgradering går igennem med point og vil det være smartest at booke en opgradering i forvejen eller ved gaten (hvor er der størst chance)?

    Er det en god måde at få value for sine point?

    Går med en idé om at bruge optiontown og hvis jeg får afslag der bruge point ved gaten eller prøve at opgradere med point i forvejen.

    \Thor
     
  2. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    C til Asien koster normalt 140.000 pts, opgradering koster 40.000 per vej. Der er relativt gode chancer.. og hvis der er ledigt kan du altid få en plads ved gaten. Det er ok value på en lang rejse, dog lyder det som en god idé med at prøve OT først!

    Dog overvej også Plus.. det koster kun 15.000 pts per vej :) Er du EBG? hvis ikke ville jeg gøre det i forvejen, da du så også ville få adgang til FastTrack og lounge
     
    Ulrik og Thor Hartz "Synes godt om" dette.
  3. Thor Hartz

    Thor Hartz Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    95
    Point:
    18
    Tak for svar. Er ikke EBG desværre - så der er jo selvfølgelig en ekstra fordel i at forsøge at blive opgraderet i forvejen.

    Har kun fløjet business mellem Grønland og Danmark, så kunne være sjovt at prøve et rigtigt business produkt som SAS' nye på en langrejse :)

    Så kan det være man skal tage Plus på returen.
     
    Beaglen, Kristian, alexanderln og 1 anden person "Synes godt om dette".

Del denne side