Så fik jeg udfyldt lidt huller i rejseprogrammet for 2015/2016. Nu er flg reserveret og ok : NOVEMBER : Genève - Én enkel dag - motionstur langs søen og frokost. -SK613/SK618 San Francisco - Juleshopping - Hotel Park Inn Radisson i CPH før afrejse - Hotel Hilton Union Square i SFO 4 nætter SK935/sk936 DECEMBER : Genève - Juleshopping - Hotel Moevenpick i GVA SK613/SK618 JANUAR : Honolulu - GOLF PGA TOUR "Sony open in Hawaii" - Hotel Park Inn Radisson i CPH før afrejse - Hotel Hilton Garden Inn i SFO én nat - Hotel Pacific Beach i HNL SK935/UA300 UA072/SK936 FEBRUAR : Hongkong - Jeg har ombooked mit hotel fra Novotel til Hotel Regal 3 nætter - Sightseeings SK1420/sk963 SK 964/sk1407 MARTS : mega stort program Miami - WGC World golf championship på Blue Monster på Doral GC -Hotel Holiday Inn Express i MIA (hotellet ligger kun ca 500 m fra Doral GC !) LX1267 ZRH LX064 MIA LH462 FRA LH826 CPH Genève 1. - Den brømte biludstilling i Palexpo ved GVA lufthavn - én enkel dag SK613/SK618 Genève 2. - Frokost tur - én enkel dag SK613/SK618 Genève 3. - Frokost tur - én enkel dag MAJ : Los Angeles - Hotel pending Afslapning i Monte del Rey SK402/SK939 SK940/SK1423 Disse rejser vil vist give nogle gode EB point til kontoen. Min optjeningsperiode slutter 31.juli, således har jeg måske en 3. EBD periode i sigte.
@PENSIONISTEN - Wauv, det er godt nok et aktivt program, det er da vist for meget at kalde sig pensionisten...
Det der er helt outstanding. Jeg elsker, at du tager en tur til Geneve for at gå tur og spise frokost.
Hold da op mand, det ser da lækkert ud - håber at jeg kan nyde livet ligeså meget som pensionist om maaaange år! Du er da vidst glad for geneve? Der må jeg en tur ned og se hvad det er for noget, når jeg en gang er færdig med Brasilien. God fornøjelse med turene!
Hvorfor ikke også tage en tur til Austin, Texas til World Golf Championships Match Play 2016 i slut marts? Du virker jo ikke så booket den måned
@Kristian, jo jeg er faktisk en gammel pensionist, fik et hjerteanfald for nogle år siden, men er blevet så stabil, at jeg kan bruge min rejseforsikring, så jeg tillader mig nu at nyde livet i fulde drag.
@Peter Krogh Frausing, Området omkring Genève søen er exceptionelt dejligt, jeg kan virkelig anbefale dig at tage en tur derned. (jo, jeg er hooked på området, for jeg havde en lille ferielejlighed dernede i 30 år, det er blevet til mange pendler ture i årenes løb).
Imponerende program! Jeg forstår godt Genève trækker. En gåtur fra stationen og ned til Hôtel Président Wilson. "Business lunch" på Bayview(*). Gåtur tilbage langs søen - evt. over på den anden side - og så tilbage mod stationen igen. Hvis man ikke har et stort smil på læben efterfølgende, sååe...
Kan du beskrive, hvad sådan en tur til Geneve går ud på? Jeg kan også godt lide at tage endagsture. Hvad gør du? Hvor tager du hen?
Hvis du er i Geneve en fredag så tag bus 61 fra Gare Cornavin til Annemasse et kvarters buskørsel sydøst på og gå ned på markedspladsen. Alskens franske delikatesser til franske priser hvilket vil sige det halve af priserne i Geneve (og DK) for kvalitetsfødevarer. Køb ost, pate og evt godt oksekød med hjem. Ingen problemer i håndbagagen. Slutter ved 14 tiden.
@Rikke Haugen Olsen. Jeg har et fast rituel : trækker en gratis togbillet (gyldig i 80 min.) i bagage afdelingen indenfor toldområdet. Placerer tasken i box . Toget ind til byen (ca. 7 min.), slentrer ned til søen. Nu starter motionsturen i langsomt tempo langs søen, de mange, mange bænke bruges flittigt. Dernæst over på den anden side af søen til byens vartegn, det fantastiske springvand. Sen eftermiddags frokost i et af stormagasinerne Globus (udendørs på brosten) eller Manor (udeterrasse på 4.etage) med kik til springvandet. Dette er den ugentlige motionstur fra maj til september for en gammel pensionist, undtagen de uger, hvor jeg tager en lille oversøisk tur.