Pilot for en dag - EuroBonus Deal

Poster i 'NYHEDER' oprettet af PeterA, 10/10/14.

  1. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Rigtig mange af os er glade for at flyve og gør det rigtig meget, men det foregår i kabinen som passager og desværre ikke i cockpittet.

    Men det kan man heldigvis få lov at prøve (i et mindre fly), hvis man har mod på det. Normalt kan det være lidt dyrt at tage en prøvelektion, men der er for tiden en EuroBonus Deal til kun 999 kr. Se her:

    http://www.eurobonusplusdeal.dk/til...yvelektion-helikopter-flyvemaskine-fly-pilot?

    Tænkte det var noget for jer...og så optjener man i øvrigt 999 EB extrapoints.
     
    Christian Løn, Henrik Olsen, Kristian og 4 andre "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Hej,

    Jeg kan sige at jeg har prøvet dette, ved netop Phonix i Roskilde.

    Jeg købte mig lidt ekstra tid i luften og fik lov til at flyve ud til Kastrup og lavede low pass hen over landingsbanen (med mig ved styrepinden - og instruktøren). Det var en SUPER oplevelse, som jeg gerne tager igen.

    Er klar på sådanne tur igen om nogle vil dette og er sikker på at prisen kan sikres igen - dog uden bonuspoint - men ellers kommer der løbende tilbud på dette fra dem.

    Hilsen
    Henrik
     
    Michael Wahl og Christian Løn "Synes godt om" dette.
  3. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg har også fløjet med Phoenix Flight Academy og kan klar anbefale dette - jeg overvejer stadig at tage et PPL certifikat hos dem, men synes stadig det er lidt mange penge for sjov og ballade. Men det er planen at jeg skal tage det på et tidspunkt i fremtiden:)
    image.jpg
     
    Henrik Olsen og Schwert "Synes godt om" dette.
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,638
    Point:
    113
    Jeg skal også lige finde de små dkk 80.000,- som det koster at få det PPL certifikat - men finder jeg dem - så er jeg nok fløjet :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  5. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,123
    Point:
    113
    Det kan klart anbefales, det er super sjovt, og så giver det dig også lidt føling med hvad de laver oppe foran, når du er passageren :)
     

Del denne side