QATAR eller Emirates, kommer der mon snart en "RIGTIG" kampagne?

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af HenrikA, 5/2/18.

  1. HenrikA

    HenrikA Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    34
    Point:
    13
    Kommer Qatar eller Emirates snart med "rigtige" kampagne priser til Østen eller er det løb kørt for første kvartal af 2018

    Hvad tror I?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Here we go again... :)
    Det er svært at spå, især om fremtiden. Du virkede ikke til at være vildt fleksibel, så der er vist ingen grund til at foreslå omveje der kan skære lidt af prisen af.
    Jeg tror kayaks pris forudsignings algorimte har bedre belæg for at gætte hvad der sker med priserne, så lav en søgning der og se hvad den siger.
     
    SophieHendriksen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. HenrikA

    HenrikA Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    34
    Point:
    13
    TBH :), sorry vidste ikke at man kun må spørge en gang om året i dette forum. Men nu er det jo et nyt år så det går nok ;)

    Sidste gang valgte jeg bevist at vente med at bestille i håb om at der kom nogle vilde kampagner i starten af 2018, men de kom ikke. Heldigvis er der vildt mange positive personer herind som for det meste kender en smutvej i form af "promo code" eller andet der kan hjælpe til billige business class priser, men dem finder man jo ikke frem til hvis man ikke spørg.

    De sidste 5 år har jeg sparet minimum. 5000 kr ved at book på det rigtige tidspunkt, men måske jeg bare må bide i det sure æble og betale fuld pris denne gang.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Jørgen

    Jørgen Aktivt medlem

    Beskeder:
    92
    "Synes godt om" modtaget:
    176
    Point:
    33
    HenrikA, clager, THammer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Men vi skal vel prøve at "spå om fremtiden" :)

    Jeg vil mene at der lige nu er ret gode priser på omkring 3000,- kroner til Asien. Så alt efter hvornår der skal flyves og hvor meget der kan spares ved at satse lidt er usikkerheden som er svær.

    Jeg tror ikke på vi taler om mere end max 500,- der kan komme tilbud på til fx Bangkok og nok mere en 2-300,- per billet i forhold til de nuværende 3000,-.
     
    Frequie og Henry "Synes godt om" dette.
  6. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Du spurgte i december om business billetter, hvis det er det du ønsker er LX LH tilbuddet det bedste pt, ellers er 3k til BKK et godt tilbud med QR på Economy med 25% point optjening.
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  7. HenrikA

    HenrikA Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    34
    Point:
    13
    Det er "kun" Business Class jeg kigger på og kender en del andre der også går og krydser fingre for at der kommer nogle slagtilbud som sidste år.
    Hvis jeg pludselig snupler over et slagtilbud skal jeg nok informere jer ;):)

    På Busniess Class er der jo vildt mange penge at spare hvis man er klar til at bestille på det rigtige tidspunkt, så det er ikke for at være smålig, men kan man være heldig at spare 5000kr på billetten og så have 5000kr ekstra i lommepenge til ferien, ja så varmer det da lidt ;)
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. miri90

    miri90 VIP medlem

    Beskeder:
    408
    "Synes godt om" modtaget:
    803
    Point:
    93
    Henry og HenrikA "Synes godt om" dette.
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Ekeren, Ali Taran, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  10. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    Qatar har næsten kørt kampagne uafbrudt siden November, jeg kunne forestille mig, at de holder en lille pause.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  11. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tænkte bare det var lidt redundant at lave en ny tråd. Hvis du havade postet i den samme tråd (som du gjorde i januar) kunne folk nemmere læse at kun går ud på at booke CPH-BKK med helst Emirates, evt. QR hvis meget biligt(?) så der ikke er nogen grund til at finde på omveje der kan slå et par 1.000 kr af prisen
     
    SophieHendriksen, RasmusH, asf og 5 andre "Synes godt om" dette.
  12. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,702
    Point:
    93
    tbh, Schlandy, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    574
    "Synes godt om" modtaget:
    1,653
    Point:
    93
    har fulgt en god del med på QR´s business priser i det sidste. Før denne kampagne kunne man få OSL-SIN for ca 12500,- nok +/- for 1 person. Nu ligger prisen for 1 person på ca 16000 nok og 25000 nok for 2 personer......
     
    RasmusH, tbh og Henry "Synes godt om dette"
  14. HenrikA

    HenrikA Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    34
    Point:
    13
    48 hours sales fra Qatar fra idag ;)

    Det er dog ikke meget tilbud over deres PROMO priser som i nogle tilfælde er dyrere end en Busniess Saver, som man kan altid kan købe. Busniess Saver giver også bedre vilkår. med hensyn til ombooking.

    upload_2018-2-13_10-48-34.png
     
    Henry og Claus Heine "Synes godt om" dette.

Del denne side