Qatar kampagne

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af kc1829, 29/8/16.

  1. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    437
    Point:
    63
    Qatar har lige startet kampagne med nogle skarpe priser. Der er de sædvanlige 2-for-1 business class hvor Bangkok som altid er til en god pris - oveni er der 3x miles, som med normal 100% optjening i business promo giver temmeligt mange miles. Denne gang er der også en kampagne hvor børn op til 12 år flyver gratis sammen med en voksen. Det giver nogle rigtig gode priser - fx 2 voksne + 2 børn til Manila for 11900kr. Dog er tilgængligheden på de billigste economy billetter ikke særlig god, hvorfor man skal være ret fleksibel.

    http://www.qatarairways.com/dk/en/offers/travel-festival.page
     
    Henrik Olsen, tbh, Michael Wahl og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. kc1829

    kc1829 VIP medlem

    Beskeder:
    117
    "Synes godt om" modtaget:
    437
    Point:
    63
    Er man som jeg bosat på Filippinerne så er 2 personer fra Manila til CPH for 24200kr eller Manila til Frankfurt 21400kr på business en skarp pris...
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Epal

    Epal Medlem

    Beskeder:
    52
    "Synes godt om" modtaget:
    72
    Point:
    18
    Også fine eco priser til fx dubai(1849), Auckland(5719) og delhi(2519).
     
    tbh og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henry, clager og tbh "Synes godt om dette"
  5. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Jeg overvejer at booke business billetter København til Phuket i November, men er i tvivl om det kan betale sig at betale de ca. 6000 kr. ekstra pr. mand for business ift. economy hos f.eks. THAI. På ruten med Qatar flyver man 2x 6 timer, så tænker om man føler det samme behov for business, når det ikke eksempelvis er 10 timer i streg.

    Jeg har aldrig prøvet Business class før, så er naturligvis fristet af kampagnen.
     
    Michael Wahl og Henry "Synes godt om" dette.
  6. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Tja det er jo en overvejelse værd om man vægter komforten ved direkte rute over komforten ved business. Personligt har jeg booket QR til BKK i januar i business fremfor direkte på Y da jeg ved at både jeg og børnene så får noget søvn og ikke kommer helt smadrede frem og fordi layoveret er rimeligt kort så den samlede rejsetid ikke er voldsomt meget mere. Men altså hvis Thai er 6000,- mindre på dine rejsedage havde jeg nok valgt det hvis det var mig
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Schlandy

    Schlandy VIP medlem

    Beskeder:
    584
    "Synes godt om" modtaget:
    1,667
    Point:
    93
    hvis det er 6000 dkk pr mand så havde jeg nok gået for thai eco.... nu ved jeg ikke hvor mange i er, men for min familie på 4 er det 24.000 dkk....... og med små børn vægter jeg direkte flyvning meget højt...!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  8. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Tak for input. THAI's rute er ikke direkte, men med et kort layover i BKK. Vi har taget ruten to gange før og har været helt kvæstede begge gange. Dog var det mest et issue fordi vi måtte vente 6 timer på at kunne tjekke ind på værelset, så måske løsningen er at booke hotellet til en dag før så vi kan tjekke ind så snart vi ankommer.

    Schlandy: vi er kun to, så man kan sige det er nogenlunde til at overskue, men alligevel mange penge der kan bruges på andet. Jeg hælder til at tage eco.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  9. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Ja jeg booker altid værelse til dagen før hvis jeg ankommer før kl 12.
     
    Simon Hermansen, Henrik Olsen og Henry "Synes godt om dette"
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Læste andetsteds man kunne bruge denne Promo code og få 10%, ved så ikke om det virker, men det finder i ud af :)

    "Ytterligere 10% rabatt
    Ved å oppgi promo koden PC2016 og booker billetten din innen 5. september oppnår du ytterligere 10% rabatt. Både i Economy- og Business Class."
     
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    clager og Henry "Synes godt om" dette.
  12. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    898
    "Synes godt om" modtaget:
    2,024
    Point:
    93
    Vær obs på Kids Fly Free på QR-kampagnen gælder på dyrere billettyper, så besparelsen er ikke nødvendigvis særlig stor ;-).
    @Simon Hermansen: Hvis I på de lange Thai stræk kan få sæder på række 60 (ABC eller HJK), så har man der rigtig fin benplads. Det er bulk head sæder og ingen nødudgang, så fin benplads uanset hvilket af sæderne man får.
     
    Simon Hermansen, Henrik Olsen, Henry og 1 anden person "Synes godt om dette".
  13. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Business med Qatar er en super oplevelse, særligt fra CPH til DOH med Dreamlineren. Servicen er helt i top med spis-når-du-har-lyst, altså ingen faste spisetider, det er ligesom at være på à la carte restaurant. Det "hårde" produkt findes vist heller ikke bedre på business.

    I DOH får I adgang til en lounge som også er lidt udover det sædvanlige. Den kan du finde mange anmeldelser af :)

    Så selvom jeg normalt altid går efter at flyve direkte, hvis det kan lade sig gøre (særligt når vi har barnet på nu 6 år med), så er Qatar på business blevet en ny prioritet hvis turen går østover.

    Jeg har lige selv bestilt billetter til os alle tre CPH-BKK her i oktober til lige knap 28.000 kr. Det vil jeg til enhver tid foretrække fremfor at blive krampet sammen på monkey med Thai selvom den er direkte. Fløj CPH-SFO sidste år på monkey (den gamle kabine skal det også siges) med SAS og ærlig talt, det gør jeg simpelthen ikke igen. Det er bare for langt, og man bruger for lang tid på at folde sig selv ud igen bagefter.

    Så jeg siger klart go-go-go til Qatar på business :)
     
    isolCBflyer, Henrik Olsen, Calle77 og 2 andre "Synes godt om" dette.
  14. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    898
    "Synes godt om" modtaget:
    2,024
    Point:
    93
    Enig med @SophieHendriksen : Business på QRs Dreamliner fly er en oplevelse :). De benytter for øvrigt flytypen på alle fire ben hvis man rejser til HKT ;-).
     
    Henrik Olsen, SophieHendriksen og Henry "Synes godt om dette"
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,628
    "Synes godt om" modtaget:
    26,748
    Point:
    113
    Jeg tror vi er mange der gerne vil se lidt billeder fra jeres tur når vi kommer til oktober :)
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Henrik Olsen, *flyer, Daniel K og 1 anden person "Synes godt om dette".
  17. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,717
    "Synes godt om" modtaget:
    5,866
    Point:
    113
    QR har i denne kampagne et ret godt tilbud for min 2 personer FRA-DOH-WDH €1.139/person business saver / R-klasse med A350 og 787 dreamliner.
    Dog giver turen 17120 point og 120tp til QR Privilege men 4 gange så mange tp til BAEC. Kan det virkelig passe at man kan optjene næsten
    sølv til BA på sådan en tur ?
     
    Senest redigeret: 31/8/16
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  18. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jep det lyder rigtigt. Kræver dog også 4 flyvninger på BA metal...
     
    Kristian, Henry og clager "Synes godt om dette"
  19. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,245
    "Synes godt om" modtaget:
    3,062
    Point:
    113
    Sætter naturligvis pris på skarpe priser fra Qatar Airways, men jeg synes deres priser/vilkår er noget uigennemsigtige.

    Umiddelbart gælder disse priser kun på rejser af min. 3 dages varighed, men i flere tilfælde kan jeg ikke finde nogle af priserne overhovedet eksempelvis Delhi. Hvis man vil lave en CPH-DOH-DXN retur, så kan det være svært at lave en fredag til mandag, da priserne her ofte er højere. Den for mig attraktive afgang med ankomst tirsdag morgen kl. 06.40 (QR161) ser jeg i øvrigt ofte ikke er omfattet af disse promos.

    Prøvede også at lave en CPH-DOH-DEL retur til de angivne 2549 kr., men det er helt umuligt. Måske har jeg bare ikke prøvet nok.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  20. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Haha, jeg skal huske at tage nogle fly-nørd-venlige billeder :) Ellers må du nøjes med dem fra sidste år, vi havde turen CPH-MLE t/r med Qatar på business. Min mand er bekymret, han kunne godt se, at det fremadrettet ville blive dyr fornøjelse.
     
    Henrik Olsen, Kristian, isolCBflyer og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side