Quick Tips i SF??

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af aznhandles, 14/11/16.

  1. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Hej travel-freaks! :)

    Jeg er pt. sølv hos SAS eurobounus og mangler lige en tur til det oversøiske til vesten for at opnå guld-status inden min kvalifikationsrunde slutter.

    Jeg skal kun være der i 4 dage og besøge min tante. Men har i nogle tips og tricks af hvad der er gode at se/spise/lave såsom: sightseeing, restauranter, events..

    Fishermans Wharf, Lombard Street, & The 1 n only Golden G8 Bridge. er dækket. Jeg er Golden State Fan og derfor skal en kamp også dækkes i Oracle Center, men det er de eneste steder jeg kan komme op med.. kom gerne med forslag især spise: På forhånd tak!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  2. T4L

    T4L VIP medlem

    Beskeder:
    1,052
    "Synes godt om" modtaget:
    4,476
    Point:
    113
    Henry, SophieHendriksen og Kristian "Synes godt om dette"
  3. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Fedt! Det kan bruges! Mange tak!
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. Jeblin

    Jeblin VIP medlem

    Beskeder:
    873
    "Synes godt om" modtaget:
    2,576
    Point:
    93
    Der ligger også en god peruviansk restaurant (hvis man er til den slags) lige nord for SF Ferry Building, mener det er Pier 3. (EDIT: Denne: http://lamarsf.com/)
    Ellers synes jeg, at Alcatraz er et must. Det er super interessant - og man får jo en sejltur med view ind til SF og ud mod East Bay med i købet.
    Selvom jeg kan forstå, at GG allerede er planlagt vil jeg alligevel anbefale at leje en cykel og cykle over broen, og så sejle hjem fra Sausalito. Jeg synes det er en god måde at se broen på. Der er også to udsigtspunkter nord for broen med view ind mod SF. Det ene er meget let tilgængeligt, mens det andet (og det bedste) kræver en tur på ca. 4 km op ad bjerget.
    Der er jo masser af ting at lave i SF - jeg synes det er en fantastisk by, så det afhænger lidt af, hvad man er til...
     
    Henry og Nielspg "Synes godt om" dette.
  5. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Har helt glemt Alcatraz! Jeg er mest til asiatisk spise, især japansk & vietnamesisk, men er ikke bleg for at prøve noget nyt.
    Jeg er stort set til alt hvad angår fysisk aktivitet.. trekking/biking så længe man får bevæget sig.. Det vil jeg også notere!
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side