Rabatkode tråden

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Simon Hermansen, 31/10/14.

  1. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Hej.

    I denne tråd kan der deles rabatkoder til rejser, hoteller, billeje og andet relaterende.

    Jeg kan lægge ud..

    Til brug hos: Travellink.dk
    Værdi: 250 kr.
    Rabatkode: FB645DK
    Gyldig t.o.m.: 2/11-2014
    Betingelser:
    Kan bruges ved bestilling af fly+hotel.
    Andet: Man kan desuden hente nye rabatkoder hver mandag på deres Facebook-side (https://www.facebook.com/TravellinkDanmark/app_542183195883740). Begrænset antal uddeles, men indtil videre er ikke alle blevet hentet i denne uge, så de bliver ikke ligefrem revet væk :)
     
    Flemming Poulsen, jefi99, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  2. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Til brug hos: Austrian Airlines (austrian.com)
    Værdi: €10
    Rabatkode: AUT332dqcYaEg
    Gyldig t.o.m.: 90 dage frem fra d. 31/10-2014
    Andet: Modtog den i forbindelse med at jeg i november har fødselsdag. Jeg kommer dog ikke til at bruge koden selv.
     
    jefi99, Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,614
    "Synes godt om" modtaget:
    26,712
    Point:
    113
    Tak fordi du delte den :)
     
  4. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Til brug hos: Norwegian
    Værdi: One-way fra 299 kr. (dvs. billigere billetter)
    Rabatkode: Under26
    Gyldig t.o.m.: Umiddelbart permanent
    Andet: For unge under 26 år. Benyt kampagnekoden Under26 ved bestilling på norwegian.com. For at bestille ungdomsbilletter skal du være mellem 12 og 26 år, og ikke være fyldt 26 år på afrejsetidspunktet. Læs mere på https://www.norwegian.com/ungdomsbillet/
     
    mhsalv, Flemming Poulsen og Peter Krogh Frausing "Synes godt om dette"
  5. Simon Hermansen

    Simon Hermansen Do what you love, and do it often.

    Beskeder:
    80
    "Synes godt om" modtaget:
    175
    Point:
    33
    Til brug hos: TaxFree.dk (CPH Advantage)
    Værdi: 11.000 CPH Advantage points ved køb min. 1000 kr.
    Rabatkode: TILLYKKE2014
    Gyldig t.o.m.: 23. november 2014.
    Andet: Der er lige nu også rabatter på en række varer i anledningen af deres 11 års fødselsdag.
     
  6. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    2014 går på hæld, og vi vil gerne benytte lejligheden til at sige tak for din loyalitet i det forgangne år.

    Vi glæder os til et fantastisk år i 2015, og vi er derfor glade for at kunne tilbyde dig op til 225 DKK rabat på Economy Class og 745 DKK på Business Class på din næste flyrejse.*

    For at få del i dette tilbud, skal du benytte denne kode "THANKYOU", når du bestiller din billet på qatarairways.dk.

    Tilbuddet gælder mellem den 16.-31. december 2014 til alle destinationer på både Business og Economy Class. Bestil nu!

    Vi glæder os til at byde dig velkommen om bord!

    *Regler og vilkår er gældende.
    • Salgsperiode: 16.-31. december 2014
    • Rejseperiode: 12. januar - 25. oktober 2015.
    • Gælder for alle rejser fra Danmark plus rejser fra Belgien, Cypern, Frankrig, Grækenland, Italien, Norge, Schweiz, Spanien, Sverige, Tyskland og Østrig.
    • Minimum ophold: 3 dage
    • Maksimum ophold: 1 måned
    • Rabatten gælder for køb her og nu.
    • Rabatten gælder for returbilletter i Economy og i Business Class.
    • Der er begrænset plads og afhænger af tilgængeligheden i den aktuelle booking klasse.
    • Priserne inkluderer alle rabatter, gebyrer, skatter og lufthavnsafgifter.
    • Reglerne på billetten er uændrede i forhold til samme billet købt uden rabat.
    • Standard rabat for børn/spædbørn gælder.
    • Andre regler kan forekomme, venligst check betingelserne, når du foretager din reservation.
     
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    Tror det er samme som ovenstående (5kr mere i business), men med koden: 2015OFFER
    Terms & Conditions

    • Sales period: 16th - 28th March 2015
    • Travel period: 1st April- 26th October 2015
    • Valid for all itineraries originating from Austria, Belgium, Cyprus, Denmark, France, Germany, Greece, Italy, Norway, United Kingdom, Spain, Sweden & Switzerland
    • Fare conditions: as per the applicable fare before discount
    • Discount applies to instant purchases only
    • Discount applies to Economy and Business Class return tickets
    • Seats are limited and are subject to availability of the relevant booking class
    • Fares include all applicable discounts, fees, taxes and airport charges. Service fees may apply for tickets purchased at Qatar Airways sales offices or through travel agents
    • In case of no-show, ticket has no value for use on any other service, and it is non-refundable, non-changeable and non-bookable
    • Standard child/infant discount apply
    • Other terms & conditions apply. Please review at the time of booking
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  8. Sebastian011

    Sebastian011 VIP medlem

    Beskeder:
    720
    "Synes godt om" modtaget:
    1,250
    Point:
    93
    Kampagnen udløb egentlig i går, men det er måske et skud værd at prøve alligevel.
    Man får 2 måneders Viaplay gratis via sit SAS EB nummer, og køber man en måned til bagefter får man 700 points (koster 79 kr).
    Meldte mig til for tre måneder siden så huskede det kun lige fordi jeg så mine point i dag:
    http://viaplay.dk/sas
     
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,126
    "Synes godt om" modtaget:
    8,185
    Point:
    113
    Ovolo Hotels (en mindre kæde i Hong Kong & Australien)
    kode: loveovolo
    rabat: 10%
    Targeted: Du får vist koden når du har boet der en gang, vi fik den i receptionen med den beskrivelse da vi spurgte om prisen for en nat yderligere.

    Vi bovede i et "mini twin" room på Ovolo Southside, hvilket var super lækkert. Det var slet ikke så mini, der var fin plads, og jeg tror hotellet var ca 1½ gammelt men virkede ret nyt. Der var fri minibar med 2 øl, 2 sodavand, 2 vand, 2 sparkling water, juice, 1 sodavand, chips, m&ms og en til snack mener jeg. Derudover er der mellem 6 & 8 "happy hour" der betyder fri vin, nogle drinks og øl i baren. Der er vist gratis vand (vi fik 2 flasker ekstra) hele dagen, og måske også øl. Kold morgenmad er også inkluderet hvilket er OK, der er fint med frugt, youghurt, toastbrød nogle ikke vildt spændende croissanter og lidt. Det har helt sin egen stil men det var lækkert og praktisk i mine øjne. Ovolo Southside ligger ikke vildt godt, men der er massere af andre og ellers er der busser.
     
    asf, THammer, clager og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side