Red Wings Airlines ?!...HJÆLP

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af Baronen, 22/2/14.

  1. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Ok...så harjeg fået en tur til Saransk i Rusland, og havde en mulighed for en tur i bil på 700 km, eller flyve. Jeg har dog set en masse youtube videoer omkring hvordan russerne kører, så jeg valgte at flyve.
    Nu har jeg fået at vide, at jeg har kun Red Wings Airlines, så nu kommer jeg i tvivl om, jeg skulle vælge det sikre og blive "kørt" til Saransk.
    De mistede deres licens i et halvt års tid sidste år pga af bla sikkerhed og mangel på vedligeholdese.
    Jeg har dog mediteret mange gange for at få ro i kroppen, men vil dog lige høre, om der er andre der har fløget med Red Wings, inden jeg bestiller nogle valiums og slår plat og krone ?
     
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Det eneste jeg ved om dem er at de kun har russiske fly i deres flåde og så at de var lidt uheldige i 2012 med et fly.

    Dog er det et fuldt operationel lavpris selskab med flere flyvninger per dag. Så jeg har ingen issues som sådan. Dog bør man i mine øjne vurdere hvorfor de har et EU forbud.

    Grunddata her: http://www.airlineupdate.com/content_public/airlines/airline_profiles/airlines_russia/redwings.htm

    Dertil skal siges at jeg i Asien, såsom Filippinerne og lignende, flere gange har fløjet med selskaber som aldrig ville få en EU tilladelse. Så den er ikke let.

    Hvad siger de lokale som du skal besøge omkring dette?

    Jeg ville dog enormt gerne have en trip report fra turen om den blev til noget, da dette er et selskab vi ikke støder på så tit.

    Hilsen
    Henrik
     
  3. Baronen

    Baronen Nyt medlem

    Beskeder:
    13
    "Synes godt om" modtaget:
    19
    Point:
    3
    Tak Henrik.
    De lokale siger, at de er ok....men de tager vel også en halv flaske vodka inden de rejser nogle steder.
    Jeg vil prøve at lave en anmeldelse af Red Wings Airlines, hvis ikke jeg er bedøvet af valium og lander i et stykke !
     
    jefi99, Henrik Olsen og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"

Del denne side