Rejs til Dubai for 2.783,- kroner med KLM/Air France

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 19/4/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    KLM/Air France har lige nu nogle gode tilbud og et af de bedre er en returbillet til Dubai for 2.783,- kroner. Den billigste vej til en destination er ikke altid den direkte vej. Ofte er det at rejse via en af de store lufthavne billigere end at flyve direkte. Dette er også tilfældet i denne… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  2. Michael Wahl

    Michael Wahl VIP medlem

    Beskeder:
    406
    "Synes godt om" modtaget:
    730
    Point:
    93
    Lidt lang transfer på udturen i eksemplet... Men kan sikkert optimeres :)
     
  3. Jakob.M

    Jakob.M Nyt medlem

    Beskeder:
    1
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    3
    Kan man også finde fra Billund.. Man kan også flyve med BA for nogenlunde samme pris.
     
    Michael Wahl "Synes godt om" dette.
  4. E02zar

    E02zar VIP medlem

    Beskeder:
    260
    "Synes godt om" modtaget:
    546
    Point:
    93
    Turkish har helt ned til 2275kr
    Qatar har til ca 2600kr
    Emirates har direkte til 3100kr

    Dette gælder både i maj og juni. Meget bedre alternativer end KLM / air france i min verden! Og 400kr ekstra for at flyve direkte er billigt sluppet!

    Fløj faktisk selv med KLM og air france til Dubai sidste år. Her blev vi på hjemturen presset ind i air france 777 med sæde 3-4-3. Ikke en sjov hjemtur kam jeg godt sige!
     
    Henrik Olsen og Kristian "Synes godt om" dette.
  5. CPHdani

    CPHdani TK Classic, SK Basic, A3 sølv

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    11
    Point:
    3
    ikke særlig billigt igen som allerede påpeget. personligt ser jeg tk meget bedre alternativ eller qr og self ek til 3100 men det er en stram oplevelse på y i 380eren
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Min erfaring med DXB er altså, skal jeg skrabe Starpoint sammen, så hedder den TK/LX.. - desværre for LX/LH, flyver de kun om natten, TK har en morgenafgang, men der er ventetid i IST. Så jeg er kommet til den konklusion, jeg flyver direkte med EK og det er fint nok, det er dagsfly begge veje og fin betjening og Internet, prisen, den varierer fra 3100 til 4400, alt efter hvornår man bestiller.. Star er lidt dyrere... - men en natflyver hjem er lidt hård
     
    clager "Synes godt om" dette.

Del denne side