Rejse Deal - Emirates med billige billetter til varmen

Poster i 'REJSEDEALS' oprettet af Henrik Olsen, 14/11/16.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    I dag har Emirates startet en kampagne op med billige billetter på rejser til Asien og andre varmere destinationer. Priserne starter ved kun 2.499,- kroner og varer kun frem til den 18. november 2016 Det er ikke ofte at vi ser så billige priser fra Emirates, men lige nu kan du komme til Dubai for kun… Læs mere
    Read the whole post here.
     
    Henry og PENSIONISTEN "Synes godt om" dette.
  2. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    893
    "Synes godt om" modtaget:
    2,015
    Point:
    93
    Som jeg nævnte i et indlæg for nogle uger siden, så tager EK nu penge for sædevalg. Undtaget er (taget fra EK´s hjemmeside):
    "Gratis:
    - Sædevalg i forbindelse med (online) check-in (48 timer før afrejse).
    - For familier, der rejser med spædbørn (alle passagerer på bookingen).
    - For Emirates Skywards Silver-medlemmer.
    - For Emirates Skywards Gold- og Platinum-medlemmer og ledsagende passagerer på samme booking.
    Børn bliver opkrævet til 50%.
    Gebyrer vil gælde for alle andre passagerer, og sæderne kan vælges via Ændr din booking, efter du har fuldført bookingen af din flyrejse."


    Eksempelvis tilbyder TG, SQ og QR fortsat gratis sædereservation, så hvis den slags er vigtigt for en når man rejser, bør man tjekke flere forskellige selskaber før man køber. Prisdifferencen kan i sidste ende være minimal :).
     
    Henry og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. aznhandles

    aznhandles Medlem

    Beskeder:
    40
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Baah!? 8495.- til Filippinerne i sommerperioden!? Der står ellers fra 4299! Men 8000+ er lige lidt i overkanten. Jeg tager TK anyday istedet.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  4. SophieHendriksen

    SophieHendriksen #Forstadsfruen

    Beskeder:
    2,184
    "Synes godt om" modtaget:
    8,806
    Point:
    113
    Ja man skal liiige huske at lave et samlet regnestykke! De priser jeg lige fandt med Emirates var dog så lave, at der skulle en ganske høj pris for sædevalg for at det ikke stadigvæk var meget meget billigt. 12.000 DKK for 2+1 til MNL i maj måned, hvor vi har nogle venner der bor.
     
    Henry, Calle77, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Hvad finder du af priser ved Turkish i samme periode?

    Jeg tænker at Turkish har lidt issue i øjeblikket og mangler passager, så derfor må der være en god handel at hente?
     
    Henry og Calle77 "Synes godt om" dette.
  6. Calle77

    Calle77 EBG, Marriott Bonvoy Gold, Accor ALL Silver

    Beskeder:
    893
    "Synes godt om" modtaget:
    2,015
    Point:
    93
    Ingen tvivl om at TK kæmper noget for tiden. For øjeblikket ser jeg priser hos TK, også i højsæsonen til f.eks. Bangkok, som ligger markant under konkurrenternes. Jeg taler også ofte med kunder, som "ikke har lyst til at flyve med TK" eller "ikke ønsker at skifte fly i Istanbul". På trods af hændelser i Paris, Bruxelles, Tyskland osv., så er det for nogen "farligere" at flyve via Istanbul.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg mener nu ikke man behøver bruge citationstegn omkring farligere... Dels har TK ikke verdens bedste track record for passagersikkerhed og dels kan man blot læse @PeterA's oplevelse om at være strandet i IST tidligere på året som baggrund. No thank you for mit vedkommende.
     
    Henry, Schwert og isolCBflyer "Synes godt om dette"

Del denne side