Rejsebeskrivelse: Læs om "end to end departure testen" på London Heathrow Terminal 2

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af Henrik Olsen, 18/5/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Så er en rejsebeksrivelse fra "end to end departure testen" på London Heathrow Terminal 2 klar på forsiden.

    Jeg glæder mig personligt til at SAS flytter derover i nye omgivelser da denne terminal fra ankomst til boarding byder på så meget mere og klart mindre gå afstande.

    Hvad siger I?

    Obs: alle kommentarer her og under artiklen er med i lodtrækningen om en gave fra London Heatrow (se billedet i artiklen)

    LINK: http://bonusfeber.dk/rejsebeskrivelse-selve-terminal-2-end-end-departure-test-london-heathrow/

    Hilsen
    Henrik
     
  2. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Spændende artikel. Hvordan var du så heldig at få lov til at deltage i testen?

    Jeg mindes kun at have fløjet BA ind og ud af LHR (men det kan være jeg husker forkert!), så nu er der en undskyldning for en hurtig tur til LHR med SK og inspicere de nye faciliteter, når T2 åbner.
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Bestemt en god undskyldning.

    Der var følgende test side som man kunne signe sig op på og jeg fik et hint om at en SAS afgang ville være med den 9. april og derfor deltog jeg - men det kunne have været et andet selskab - syntes blot det kunne være sjovt. Og så prøvede jeg lige det at stå i kø uden status da dette var en person og det manuskript jeg skulle følge :)

    LINK: http://volunteers.heathrow.com/

    Sidste test var i går og der var sidste kæmpetest med ankomst og departure her 16 dage før de åbner. Alt ser klart ud og så nok også en mindre GoLive end med Terminal 5 og 100% BA fra dag 1. Her er det kun United som starter 4. juni og så kommer alle andre løbende hen over sommeren med SAS til september: http://bonusfeber.dk/sas-flytter-terminal-pa-heathrow-til-sommer/

    Hilsen
    Henrik
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  4. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det bliver et lidt vemodigt farvel til T3. Selvom SQ loungen var bedre på de fleste punkter, så var det alligevel lidt dejligt at kunne finde dagens danske aviser i SK's London Lounge. Jeg synes klart at det er/var den bedste SK-lounge uden for Skandinavien. Bortset fra at øl-udvalget i BRU jo er bedre ;)
    Jeg har været forbi T1-Star Alliance loungen et par gange (bl.a. den dag den åbnede i 2008(?)), og det er alligevel ikke det samme. Jeg håber ikke T2-loungen bliver samme misk-mask.
     
    Senest redigeret: 18/5/14
  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Har en gang fløjet ind og ud af LHR med skift mellem SAS og AA og tilbage. Jeg husker ikke om det var forskellige terminaler, men jeg synes at huske nogle lange og nærmest endeløse gange. Det kunne da være rart at slippe for, hvis man skal skifte mellem to selskaber.
     
  6. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Spændende artikel, jeg glæder mig til at teste og se den nye terminal i løbet af sommeren.

    Christian
     

Del denne side