Rejsebrev Svg-Osl-Fra-Dxb t/r SAS plus og LH business

Poster i 'REJSEBESKRIVELSER' oprettet af mka83, 28/3/16.

?

hvorfor kan jeg ikke fjerne denne poll

  1. 1

    0 vote(s)
    0.0%
  2. Poll choice...2

    1 vote(s)
    100.0%
  1. mka83

    mka83 Dansk/norsk mile runner

    Beskeder:
    14
    "Synes godt om" modtaget:
    35
    Point:
    13
    Velkommen til mit første reisebrev så bær over med mig, nogen af ordene er på norsk, autocorrection er en bitch nogen gange.

    Reisen startede hjemme i Stavanger kl.4.40, gaab, efter 4 timers søvn. Kom op fik tjekket bagasjen en extra gang, pas check, pung check, mig selv check.
    2016-03-28 05.01.57.jpg

    Afsted til Flybussen, nåede til holdeplassen efter en smuk morgen igennem Stavanger centrum 5 min. senere.
    2016-03-28 05.12.22.jpg
    Ved ikke om flybussen findes i DK, men her i Norge var det SAS som ejede og drev dem i forskellige byer, men det fortid nu bortset fra at de stadig skriver SAS flybuss på dem med lov fra SAS selvfølgelig. Her i kører de hvert 15-20 min. Genialt
    Vel ude på Sola 30 min. senere, check ind,aflevere taske, igennem fast track, der var faktisk mange folk her denne morgen, ind og købe en cappuccino og hen til gaten og vente.
    30 min. senere kommer flyet trillende til gaten, mens jeg sidder og prøver på at flørte med hende den søde ved siden af mig.
    Yes endelig begynder turen tænker jeg. Boarding begynder, prioritert boarding bliver råbt op, det er de vældig flinke til på Sola, jeg tror faktisk ikke jeg har oplevet andet der, men jeg venter jeg skal sidde på mit favorit sæde 1c, så jeg kan lige så godt vente da alle ellers vil dunke ind i mig hvis jeg er først om bord.
    2016-03-28 06.53.58.jpg

    På med qc 25 all black special edition :)
    Og i luften.
    Fik en rigtig flot morgen over snefyldte fjelde på vej til Oslo
    2016-03-28 07.12.40.jpg
    View attachment 5991
    Og ellers en rolig tur med god rock i hørebøfferne.
    Landet på Gardermoen(osl) til tiden, ind i udland og op i loungen som i øvrigt lige er blevet bygget om til en rigtig flot og behagelig lounge.
    2016-03-28 08.02.31.jpg
    Tog mig en skål med æg, tomater, gulerødder og et glas vin, jeg havde jo både fået kaffe på Sola og 2 kopper i flyveren sammen med morgen maden, og et eller andet skulle jeg jo have at drikke.
    2016-03-28 08.11.29.jpg

    ⚠ Advarsel til yngre og alkohol frie folk, jeg har ikke drukket alkohol i 2 måneder ca. pga. job og træning så jeg har en del at indhente.

    En lille time senere ankommer jeg gate e14, jeg har igen sæde 1c så venter med at gå ombord. God plads for forreste række
    Fik en god gang mad og frugt
    2016-03-28 09.39.55.jpg

    Og fik et sådan ok billede af min hjem ø og tidligere arbejdsplads Lindø. Jeg er en Odense dreng og det bringer minder frem at se øen igen. Jeg kommer desværre alt for sjælden til DK.
    2016-03-28 10.09.17.jpg

    Ankom Frankfurt, synes aldrig det er dejligt at være i Frankfurt, min top 3 af hade lufthavne er i øvrigt 1. Cairo 2.frankfurt 3.Shiphol

    Lander 10 min. før tid i Fra :)
    2016-03-28 11.09.06.jpg
    igennem automatisk pas kontrol find loungen i B pieren heeelt nede i enden selvfølgelig damn.Sidder nu i loungen i Frankfurt med en whisky og skriver dette brev. Fortsættelse følger
     
    THammer, bertil storr, CHA211 og 12 andre "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @mka83 - skal vi ikke høre mere om turen videre?
     

Del denne side