Rejsehjælp: Bedst til Øst-Timor

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Sophus, 12/2/16.

  1. Sophus

    Sophus Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Blev udfordret af en ven til at konstruere en bedre billet fra CPH til Øst-Timor end hvad Momondo kan. Noget af en challenge. Momondo giver et bedste bud på 9000 kr. og en rejsetid på 36/24 timer t/r.
    Det er vist oplagt at flyve over SIN, DPS, HKG, JKT, BKK, HAN. Spørgsmålet er bare hvad der er billigst.
    Rejsedatoer er flex, men omkring 18 Marts ud og 18 april hjem. En overnatning eller to på Bali (eller andet eksotisk sted) gør ham vist heller ikke noget. Han skal ned og lave korelgenopretning, så alt hjælp antager karakter af et godtgørende formål :)
     
    Senest redigeret: 12/2/16
  2. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    529
    "Synes godt om" modtaget:
    1,845
    Point:
    93
    Har du prøvet andre søgetjenester udover Momondo, såsom Viviro og Kayak? Prøv evt. også at spørge @jefi99 :)
     
    Sophus "Synes godt om" dette.
  3. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Mit bud på rejsen vil være med Thai CPH-BKK-DPS til dkk 6100 på de givne datoer.
    Kan købes via alle gængse søgemaskiner/OTA - og er hurtigere end via sandkassen
    med QR/EK/EY
    Derefter kan der være et kortere eller længere ophold på Bali indtil flyvning DPS-DIL med
    det indonesiske selskab Citilink
    https://www.citilink.co.id/en/
    som skal have ca usd 300 for en returbillet DPS-DIL-DPS.
    Det vil være to forskellige billetter ( 1 TH 1 QG) men det gør vel heller ikke noget.
    Kom tilbage hvis yderligere hjælp ønskes
     
    tbh og Sophus "Synes godt om" dette.
  4. Sophus

    Sophus Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Fornemt. Dette er klart et bedre bud end hvad Momondo kan tilbyde. Jeg takker!
     
    Beaglen "Synes godt om" dette.
  5. Sophus

    Sophus Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Omend jeg har svært ved at finde den pris via google flight/momondo, kan du give et link?
     
  6. Sophus

    Sophus Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Der findes også denne d. 15 med Qatar til 4900
     
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    En af mine Flightfoxkolleger var i Østtimor sidste år. Jeg mener at han fløj til Kupang (KOE), og overland til Østtimor. Jeg skal nok lige opdatere, når han er online.
    Men ellers er split i DPS nok den bedste løsning, hvis man vil flyve til Dili.
     
    Beaglen og Sophus "Synes godt om" dette.
  8. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Jeg fandt Thai rejsen via kayak.dk ved at søge på datoerne +-3 og endte så på prisen men kan se det kan gøres til dkk5700 hvis rejsen kører udenom weekender hvor det altid er dyrere at rejse fra CPH så kan gøres med Thai til ca dkk5700 men den pris du fandt med QR er den bedste og også hurtigste så book du den til din ven og kombiner med QG/Citilink
     
    Beaglen og Sophus "Synes godt om" dette.
  9. Sophus

    Sophus Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    62
    Point:
    18
    Er en tur med Qatar til 4900 ikke en rimelig pris til DPS t/r? Tror ingen føler sig snydt hvis det er der vi lander.
     
  10. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jo. Jeg tror dog muligvis at det kan gøres lidt billigere, med Aeroflot til Bangkok (BKK), og videre fra Bangkok (DMK) med Air Asia, men det ville være alt for meget bøvl.

    Mht min kollega, så svarede han: "I flew from DPS, Srijiwaya Air outbound and Garuda inbound"
     

Del denne side