Rejsehjælp til Texas

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Trolix2000, 25/6/17.

  1. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Hej alle!

    Jeg har pludselig fået muligheden for en tur til Texas (Dallas) fra den ca 16.-26. Juli, men prøver at finde de absolut billigste billetter, som man kan være bekendt at tage en 9-årig med på.
    At flyve til Dallas virker simpelthen alt for dyrt ift Houston (og så køre det sidste stykke op til Dallas i bil).
    Jeg har prøvet mulige og umulige måder at søge på, men har virkelig svært ved at finde noget der ikke rammer 7000 kr. pr billet.

    Er der nogen af jer med søge-erfaring som kan finde billetter under den pris?
    1 voksen og 1 barn (9 år)
    Rejsedatoer: ca. 16.-26./7 (plus/minus 3 dage på begge sider af begge datoer er helt i orden).
    Hvilken som helst lufthavn med max 7 timers kørsel til Dallas kan bruges.
    Max 2 mellemlandinger og helst kun 1 på returrejsen.

    Hvis man ikke gider at søge er det helt i orden, men hvis man har et fif eller trick jeg ikke har tænkt på i forbindelsen med min egen søgning må man mere end gerne smide det herinde!
    På forhånd 1000 tak fordi du bare har læst med hele vejen ;-)
     
  2. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg har jo boet i Austin i nogle år og har helt ærligt ingen bedre råd end at flyve til IAH. Det gjorde vi som regel og kørte så det sidste stykke. Billigste rute jeg lige kunne finde uden ekstreme mellemlandinger var den her: https://goo.gl/flights/3etD
     
    Michael Wahl, Trolix2000, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  3. banditten

    banditten VIP medlem

    Beskeder:
    298
    "Synes godt om" modtaget:
    926
    Point:
    93
    https://matrix.itasoftware.com/

    Der er alle de søgekriterier du lister.

    Ellers billig billet med Norwegian eller en af de andre til østkysten tag en overnatning også videre derfra med en af de billige amerikanske selskaber.

    Husk nu ESTA, det er sket før billet er på plads men ESTA bliver afvist.
     
    Trolix2000 og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,588
    "Synes godt om" modtaget:
    4,573
    Point:
    113
    Vi rejser et smut forbi Dallas næste uge og vi har også Booket billetter til Houston med Luftwaffe for 5.000kr inkl sædereservation på A380-800.
    Go big or go home ! :)
    Derfra har du 3½ - 4 timers kørsel til Dallas.
     
    Trolix2000 og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Trolix2000

    Trolix2000 Medlem

    Beskeder:
    53
    "Synes godt om" modtaget:
    82
    Point:
    18
    Det endte med British Airways da de mindst dyre og de hurtigste.
    Det er 777-236'eren vi skal flyve med fra Heathrow, men er det nogen der har prøvet den tur og ved om interiøret er opgraderet til deres nye standarder? Det er den maskine der stadig har First Class mener jeg.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side