Rejsetaske.

Poster i 'BONUSBILLET & REJSEHJÆLP' oprettet af Simon Toft, 21/5/14.

  1. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Jeg leder efter en rejsetaske med hjul, hvor man kan have lidt tøj med til en 2 dags rejse og lign, samt have den med på flyet. Kender i nogle gode hjemmesider hvor disse kan bestilles og gerne til fornuftige priser også.. Har set lidt på nettet men ville lige øre om i har nogle andre gode bud på tasker. :)
     
  2. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg er rigtig glad for min Tumi cabin kuffert med 4 hjul.

    Den er ikke helt billig, men den er yderst funktionel og den ruller afsted med minimal anstrengelse til enten at hive eller skubbe.

    Christian
     
  3. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg har en Samsonite - kufferternes svar på Volkswagen. Den er slidstærk, praktisk, der er tænkt over detaljerne, lynlåse og hjul af høj kvalitet osv. Den er nok snart 6-7 år, men fejler intet.
    Når jeg skal have en ny skifter jeg dog til Rimowa eller Tumi.
     
  4. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Har i nogle links til hvor man kan købe disse? ;)
     
  5. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  6. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  7. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    I de gode gamle dage, da SAS havde Dash8/Q400-fly, og jeg fløj meget til HAM og STR, var jeg nødt til at have en lidt mindre kuffert, hvis jeg ikke ville checke den ind (eller gate-checke den). For den kunne simpelthen ikke være i hattehylden. Noget jeg blev mindet om for nylig, da jeg igen fløj Q400. Det er selvfølgelig lige så relevant hvis man flyver meget på retur med lignende lignende maskiner (Dornier 328, BAe, Saab 2000, Fokker osv). Ved faktisk ikke hvordan det er med CRJ900?
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Kongen over dem alle er Rimova, men da den koster spidsen af en jetjager, så er den stadig kun på ønskelisten og ikke indkøbt ;)

    Et mærke jeg sværger til er TravelPro og deres Crew-serie. Her synes jeg at jeg får ret meget kvalitet for pengene og dem har jeg været rigtig glad for. Prisen er ikke afskrækkende heller.

    Mener jeg gav 1500-2000 kr. for en stor 4-wheeler kuffert sidst jeg købte en i et Outlet i USA. De små kabinetrolleys er naturligvis billigere. Ved ikke lige hvor man kan købe dem herhjemme, da jeg plejer at købe dem i USA, men Google er din ven :)

    TravelPro's Crew-serie kan ihvertfald anbefales, hvis du vil have god kvalitet til en rimelig pris.
     
  9. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  10. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har en Rimowa Topas cabin trolley. Dog kun modellen med 2 hjul. Ville måske overvej en med 4 hjul hvis jeg skulle have den fornyet.
    Jeg er meget tilfreds med den. Den første par skrammer gør lidt ondt! Det bedste er dog at der ikke er nogen der lige "moser" deres håndbagage ved siden af min, og hvis de gør så er det ikke min bagage der giver efter :)
     
    Henrik Olsen, Nicki Lolk Sørensen og jefi99 "Synes godt om dette"
  11. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    @Simon Toft - du skal overveje 4 hjul istedet for 2. Før jeg fik min Tumi var jeg ikke klar over at jeg havde brug for 4 hjul, men nu ville jeg ikke nøjes med 2 hvis jeg skulle have en ny cabin kuffert:)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Har en Samsonite cabin bag approved, den ligner lo** men den funger fint endnu, ikke til at slide op... Den er nok 10 år gammel :)
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Jeg sværger stadig til min røde Victorinox, godt nok kun to hjul, men det er skønt at man kan dreje håndtaget så man kan skifte belastning når man går i terminalernes uendelige gange :)

    Har valgt den "lille" kabine model, genial indretning, og perfekt til et par enkelte overnatninger...

    Men dette her er vel nærmest "religion" o_Oo_Oo_O
     
    jefi99 og Honeypots "Synes godt om" dette.
  14. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Så var jeg forbi Kuffert Komp. Og hente min taske. Flinke folk som oven i købet gav mig lidt ekstra med!
     

    Attached Files:

    jefi99, Christian Løn, Nicki Lolk Sørensen og 2 andre "Synes godt om" dette.
  15. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Sådan skal det være, altid godt at få lidt ekstra med :) - så er du jo klar!
     
  16. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg arbejdede for mange år siden i samme bygning som Kuffertkompagniets hovedkontor og lager. Dengang var de kun 2-3 ansatte, og jeg købte min første Samsonite skalkuffert dernede. Det var ejeren selv, der ekspederede, og vi fik som regel en god pris!
     
  17. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Så er det vel tiden igen til at skafffe en god rabat til Bonusfeber medlemmerne :)
     
    Allan Holm Petersen og Kristian "Synes godt om" dette.
  18. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Det her var tilbage i forrige årtusinde, så jeg er ret sikker på at han ikke kan huske mig. Selvom jeg faktisk købte to kufferter...! Og jeg tror faktisk det var noget med, at man vist også skulle sige, at man ikke skulle bruge nogen kvittering. :rolleyes:
     
  19. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hvis du købte 2 kufferter så kan man vel forvente at han kan huske dig :)

    Nå - så vil jeg prøve at finde en anden måde at finde gode priser på Samsonite på :)
     
  20. Simon Toft

    Simon Toft Guest

    Jeg nævnte faktisk at jeg var blevet anbefalet af Bonusfeber.dk og det var de glade for, så måske man kunne få lidt rabat med koden BF2014 :D
     
    Flemming Poulsen, Kristian, Christian Løn og 2 andre "Synes godt om" dette.

Del denne side