Rigtig træls oplevelse med SAS

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Peter Krogh Frausing, 23/1/24.

Tags:
  1. Peter Krogh Frausing

    Peter Krogh Frausing Co-Editor

    Beskeder:
    1,276
    "Synes godt om" modtaget:
    2,124
    Point:
    113
    Nå… Jeg plejer egentlig ikke at være et brokhoved herinde, men lige nu er jeg godt nok lidt en pessimist.

    Vi er tre venner der skal til Malaga med SAS til marts, og vi har booket hver vores billet med SAS på de samme afgange.

    to får så et tilbud i dag om at blive ombooket til en anden flyvning mod en voucher på 350 kr… Sjovt nok de to der har booket de billigste flyvninger.

    fede fingre og manglen på evne til at læse får så den ene til at acceptere ombookingen. Hun indser hurtigt hvad hun har gjort, og ringer straks til SAS Kundeservice for at fortryde.

    Men her er meldingen kort og kontant. Det er bare ærgerligt. Skal du bookes tilbage koster det 1800 kr. og sådan er det.

    Selvom der er 24 timers fortrydelsesret på nye bookinger, gælder det ikke her. Heller ikke selvom ombookingen er ikke for med forsæt.

    mage til bondefangeri! :mad:
     
    Senest redigeret: 23/1/24
    Beaglen, T4L og Henry "Synes godt om dette"
  2. Andreas

    Andreas Nyt medlem

    Beskeder:
    2
    "Synes godt om" modtaget:
    3
    Point:
    3
    Jeg ville gerne have andre sæder på en SAS plus til USA. Har betalt for sæder på forhånd. Hvis man vil skifte sæder bliver beløbet ikke refunderet og man skal betale for nye sæder.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side