Så begynder det igen...

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Henrik Olsen, 9/1/14.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Med Nytåret begynder arbejdet igen med at sikre sig status ved diverse selskaber - i min verden er det primært min Hilton Honors Guld som jeg tænker på:

    upload_2014-1-9_17-27-0.png

    Altid lidt kedeligt at se den ramle "tilbage til start", dog så kommer der en mulighed for en bunke ophold :)

    Hvad er jeres 2014 mål på hotelsiden?

    Hilsen
    Henrik
     
  2. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    På hotelsiden vil jeg også prøve at holde på min HHonors Gold. Men det bliver en udfordring :)

    Der er jo tre muligheder:
    1) 20 ophold
    2) 40 nætter
    3) brug over 7.500 USD (over 41.000 DKK)

    Det bliver ikke muligt for mig at nå det med 1 eller 2, simpelthen på grund af den tid jeg har til at holde ferie. En del af den er allerede planlagt med familien hvor jeg ikke kan overnatte på Hilton. Så er der kun mulighed 3 tilbage.

    Her skal man tænke på at det både er værelsesprisen (ekskl. tax) samt alt man bestiller på værelsesregningen (fx restaurant, room service, film, etc.). Jeg er cirka halvvejs gennem nr. 3 med de rejser jeg allerede har booket i år, men kun cirka 25-30% med nr. 1+2. Så det vil klart være nemmest for mig at nå nr. 3.

    Spørgsmålet er: kan det betale sig?

    Man får gratis morgenmad, internet, lidt flere points og en mulig opgradering. Jeg tror ikke jeg vil køre en "matrass run" bare for det. Man kan jo bare købe en Executive Room, og så får man jo de fleste af fordelene alligevel. Og jeg er før blevet opraderet ved kun at være Basic/Blue medlem :)

    Hvad er din Hilton strategi @Henrik Olsen? :)
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Holder mig primært til Hilton og Carlson. Guld hos Hhoners er sikret via Milepoint og Club Carlson Concierge er sikret ad anden vej indtil næste år. Må se hvad der dukker op som kan forlænge, men satser via at der kommer gode muligheder for at få ihvertfald Guld hos begge efterfølgende også.
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Hejsa,

    Min strategi er helt klar. Jeg tager de 20 ophold for at sikre mit guld kort. Der er en joker og det er at jeg ofte rejser med en kollega eller to. Og da det er muligt at få lagt to værelser ind i samme ophold kommer jeg ofte tæt på at kunne opnå guld via antallet af base point. Det var faktisk hvad der gav mig fornyet guld her i 2014.

    Jeg har over 100 rejsedage om året og jeg forsøger altid at ramme et Hilton eller Club Carlson hotel. Det er mine to primære kæder som jeg tjener point op. Desuden har jeg hvert har ture til USA og der laver jeg oftes skift af hotel hver dag for at booste mine stays om der lige mangler en 3-4 stykker. Lige så meget fordi jeg syntes det er sjovt at komme til et nyt hotel og se hvad der byder sig.

    Så min plan for 2014 er at sikre mig Hhonors guld for 2015 og samtidig gå efter at få mindst guld ved Club Carlson. Begge dele via antallet af ophold og ikke total nætter.

    Det er lykkes for mig de sidste 4 år så mon ikke vi klare den igen i år :)

    Hilsen
    Henrik
     

Del denne side