SAS har netop udsendt en e-mail med tilbud på 1 million billige billetter der frigives i morgen. Bookingperiode: 20. - 28. oktober 2014 Rejseperiode: 10. november 2014 - 30. september 2015
Håber der er nogle USA billetter på tilbud. Skulle lige til at booke et par billetter i dag, men man skulle være et svin hvis man ikke lige venter til i morgen og ser om der er noget rabat
Og vi har den på forsiden også http://bonusfeber.dk/sas-holder-udsalg-fra-morgen/ Gad vide om der kommer nogle priser der kan konkurrere med fx. Lufthansa som sender folk til New York for omkring dkk 2.700,-?
Faktisk burde SAS give EBP, EBD, EBG og EBS 24 timers forspring med hensyn til køb af billetter... anyway, tror ikke på NY til 2.700 kr...
Jeg ville nok ikke holde vejret i forventning om et så godt tilbud Med det "straftillæg" som vi normalt betaler på billetter fra CPH til USA i forhold til tilsvarende billetter fra ARN og OSL, så vil jeg nok anse det for ret udsandsynligt at prisen skulle blive så lav. Men man kan selvfølgelig altid håbe
Det ville da være en lille men god fordel at have, og den vil jo ikke koste SAS noget at give sine loyale kunder.
Hvilken økonomiklasse er den mest komfortable at flyve i til USA i Star Alliance? Vil I vælge Lufthansa, Air Canada, SWISS eller United?
Hvir skal du hen? Til Californien, ville jeg nok kigge mod LH's A380. Ellers flyver både UA, LO og AC vel B787 på en del ruter. Air Canada endda fra CPH (på visse årstider?).
Ikke umiddelbart billigste rejser. New York for lige under DKK 4.000,- er ikke super billigt og det koster derfor DKK 1.000-1.300,- mere ramt flyve direkte end via fx Frankfurt eller med United via Oslo. Men forsat gode priser på SAS Plus til fx Athen. Godt til mileage run at hente 10.000 point for DKK 2.500,-
Intet udsalg i denne omgang, med mindre man bor i Stockholm og betaler med svenske Pesetas. Set i lyset af disse tilbud, samt det nye AMEX tilbud i Sverige, er det godt nok en noget bedre forretning at være SAS (Swedish Airlines System) kunde på den anden side af Sundet. Kom nu ind i kampen SAS!