KRS ligger ikke langt fra SVG, hvor banen er lang nok til 340. Enig med @jefi99. Det er nok tech. LN-RKP er på vej igen lige om lidt. Står estimeret kl 22.00 på CPH's hjemmeside.
Jeg kan ikke blive klog på hvor flyet er. Iflg flightradar24 ser det ud som om det står på jorden i CPH. Iflg. flightstats er det i luften over Quebec. Iflg flightaware er det syd for Island hvilket passer med de websites der siger det er 3 timer forsinket. Hvis CPH derimod har ret (lettede kl 22) så må det betyde ankomst til ORD omkring midnat lokal tid. Normalt er seneste internationale ankomst jeg kan se kl. 22.36 fra MEX så gad vide om de holder immigrationen åben...
Lidt forældet nu, men ja, det var en teknisk fejl, som bl.a. gjorde at autopiloten ikke virkede. Det var i hvert fald hvad passagererne fik at vide. De fik en overnatning i København og blev sendt af sted næste dag med den normale afgang - nogle dog via ARN.
Den var vist temmelig tung, da den landede - i hvert fald var brandvæsenet parat på landingsbanen pga den høje fuel level. Det er, så vidt jeg kan forstå, ren rutine, men alligevel lidt grænseoverskridende for passagererne. Min mor var med flyet, derfor har jeg lidt insiderviden
I dag måtte de så aflyse den efter, at havde været forsinket i 2timer. Det var en eller anden dokumentation der manglede. MOTHERF.....
Velkommen til Bonusfeber - og sikke æv med denne oplevelse :-( er du kommet afsted og har du husket at søge efter erstatning?
Tak. Jeg er kællingbitter. Normalt tager jeg gerne over ARN for, at få 6 timers ekstra sommerferie. Er blevet ombooket til i morgen. Hvordan er det med erstatning? Jeg har endnu ikke fået læst op flysas. com/feedback.
Din aflysning falder vel ikke ind under nogle af disse punkter eftersom den blev aflyst på dagen. Men skal nok vide lidt mere om det før et vejledende svar kan gives
Nu har jeg sent en klage. Hvor jeg har redegjort, for mine udgifter ved aflysningen. De vender tilbage med svar om 3-4 ugers tid.