SAS app

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af THammer, 7/6/15.

  1. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg har på det sidste haft problemer med af få mine LH bookinger frem på min SAS app.
    Det gælder både rejser booket gennem Amex og direkte på LH's hjemmeside.

    SAS app'en kan ikke finde nogen af LH bookingerne. Har prøvet at spørge, gennem SAS Chatten, om det var en ny "feature", men her kendte man ikke noget til problemet og var sikker på at hvis jeg bare gav det lidt tid skulle den nok dukke op. Det gjorde den selvfølgelig ikke.

    Er det kun mig der har det problem?
     
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Har selv haft samme problem... Tidligere gik et fint, men på min seneste tur fandt SAS app'en ingenting, hverken på Lufthansa eller Brussels....

    SAS chatten ved ikke noget om noget som helst, så det er spild af tid at spørge dem.

    I virkeligheden ville jeg nok blive meget overrasket hvis jeg stødte på en kundeservicemedarbejder hos SAS som kunne svare på dette spørgsmål. Kundskabsgraden når det gælder SAS produkter er dalet betragteligt, desværre...
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg har en LH/LX tur m. SAS codeshare i august, der kom ind i appen - dog kommer min næste LH tur (også med SAS codeshare) ikke under mine bookinger. Heller ikke hvis jeg manuelt indtaster SAS's PNR - så der er tydeligvis nogle problemer.
     
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Mine TG og SQ bookinger kommer ind og vist også LX, men TK kom ikke ind, så der er vist noget med noget dataloading og interfaces til andre systemer der halter, men jo også lidt lige meget, for kan jo ikke bruges til, at få boardingkort fra andre selskaber..
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Fin lige pludselig den her meddelelse her til aften:

    IMG_0355.PNG

    Det havde jeg så ikke tænkt på, at jeg skulle slette, så det var bare igang med det...

    IMG_0356.PNG
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  6. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Det er da vist forholdsvis nyt:

    2015-08-29 20.23.44.png

    Ganske fikst!
     
  7. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Hvordan fik du den oversigt frem?
     
  8. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Jeg kan i øvrigt heller ikke få min næste flyvetur ind på SAS appen. Nogen der havde en løsning?
     
  9. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,275
    "Synes godt om" modtaget:
    6,778
    Point:
    113
    Bare klik på EuroBonus-pointene på 'forsiden', så kommer det der billede nederst på siden.
     
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Ved ikke om jeg har sagt det før, men på SAS App kan man downloade aviser også når man flyver SQ og TG.. Så hyggeligt med en søndagsberlinger her :cool:
     
    jefi99, Ulrik, Frequie og 1 anden person "Synes godt om dette".
  11. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg har 9 bestillinger med SAS men 3 af dem kan jeg ikke finde i App'en selvom alle 9 er bestilt på helt samme måde, dvs ingen telefonbestillinger, OT eller andre. Det er da underligt. Min bestilling til Ålborg søndag og mandag figurede heller ikke i App'en. Når de ikke er i App'en kan man jo heller ikke downloade aviser. Som I skriver er der ingen hjlæp at hente hos kundeservice, IT support og Chat. Citat fra Den Eneste Ene - Meget mærk'ligt firma.
     
  12. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    De kan ikke engang tilføjes manuelt? Lyder mystisk, jeg har aldrig haft probelemer med SAS bookinger..
     
  13. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    Jeg har ikke forsøgt manuelt, det vidste jeg ikke at man kunne.
     
  14. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    øverst under my bookings er der en "knap", der står "add booking" på
     
    Ulrik "Synes godt om" dette.
  15. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,960
    "Synes godt om" modtaget:
    7,487
    Point:
    113
    @tbh tak for tippet, nu er alle bestillinger lagt ind.
     
    alexanderln "Synes godt om" dette.
  16. Rikke Haugen Olsen

    Rikke Haugen Olsen VIP medlem

    Beskeder:
    309
    "Synes godt om" modtaget:
    705
    Point:
    93
    2 spørgsmål.
    1) Er alle en true traveler eller er der en graduering?
    2)Hvorfor er booking klassen pludselig væk under my trip? image.jpg image.jpg
     
  17. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg tror det næsten, med true traveller... Jeg har det samme med 37/80 flyvninger.
    Sjovt med booking klasse, jeg opdaterede min HKG booking og så forsvand det også fra de korte flyvninger (CPH-ARN-CPH), men ikke på ARN-HKG-ARN. På en plustur CPH-ARN-HEL (den sidste flyvning med blue1 B717) står der stadig SAS PLUS.
     
  18. DrDreier

    DrDreier Aktivt medlem

    Beskeder:
    103
    "Synes godt om" modtaget:
    114
    Point:
    43
    Når der ikke er nogen rejser registreret hedder overskriften: "become a true trallever"
     
  19. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Mit gæt på hvorfor det er forsvundet skulle være fordi de ikke kunne finde ud af at få skrevet go light og så gør de der her for ikke at komme i problemer
     
  20. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Men man kan godt bestille Go Light i app'en nu. Men ja, mon ikke det er det.
    Fik også en mail i dag med en kommende GO Light tur til Malaga (booking klasse heller ikke i appen).
    Der står også at vi må have 3*23 kg med hver.. men der skulle vel kun 2 styks
    Skærmbillede 2015-09-28 20.45.58.png
     

Del denne side