Jeg har på det sidste haft problemer med af få mine LH bookinger frem på min SAS app. Det gælder både rejser booket gennem Amex og direkte på LH's hjemmeside. SAS app'en kan ikke finde nogen af LH bookingerne. Har prøvet at spørge, gennem SAS Chatten, om det var en ny "feature", men her kendte man ikke noget til problemet og var sikker på at hvis jeg bare gav det lidt tid skulle den nok dukke op. Det gjorde den selvfølgelig ikke. Er det kun mig der har det problem?
Har selv haft samme problem... Tidligere gik et fint, men på min seneste tur fandt SAS app'en ingenting, hverken på Lufthansa eller Brussels.... SAS chatten ved ikke noget om noget som helst, så det er spild af tid at spørge dem. I virkeligheden ville jeg nok blive meget overrasket hvis jeg stødte på en kundeservicemedarbejder hos SAS som kunne svare på dette spørgsmål. Kundskabsgraden når det gælder SAS produkter er dalet betragteligt, desværre...
Jeg har en LH/LX tur m. SAS codeshare i august, der kom ind i appen - dog kommer min næste LH tur (også med SAS codeshare) ikke under mine bookinger. Heller ikke hvis jeg manuelt indtaster SAS's PNR - så der er tydeligvis nogle problemer.
Mine TG og SQ bookinger kommer ind og vist også LX, men TK kom ikke ind, så der er vist noget med noget dataloading og interfaces til andre systemer der halter, men jo også lidt lige meget, for kan jo ikke bruges til, at få boardingkort fra andre selskaber..
Fin lige pludselig den her meddelelse her til aften: Det havde jeg så ikke tænkt på, at jeg skulle slette, så det var bare igang med det...
Ved ikke om jeg har sagt det før, men på SAS App kan man downloade aviser også når man flyver SQ og TG.. Så hyggeligt med en søndagsberlinger her
Jeg har 9 bestillinger med SAS men 3 af dem kan jeg ikke finde i App'en selvom alle 9 er bestilt på helt samme måde, dvs ingen telefonbestillinger, OT eller andre. Det er da underligt. Min bestilling til Ålborg søndag og mandag figurede heller ikke i App'en. Når de ikke er i App'en kan man jo heller ikke downloade aviser. Som I skriver er der ingen hjlæp at hente hos kundeservice, IT support og Chat. Citat fra Den Eneste Ene - Meget mærk'ligt firma.
De kan ikke engang tilføjes manuelt? Lyder mystisk, jeg har aldrig haft probelemer med SAS bookinger..
2 spørgsmål. 1) Er alle en true traveler eller er der en graduering? 2)Hvorfor er booking klassen pludselig væk under my trip?
Jeg tror det næsten, med true traveller... Jeg har det samme med 37/80 flyvninger. Sjovt med booking klasse, jeg opdaterede min HKG booking og så forsvand det også fra de korte flyvninger (CPH-ARN-CPH), men ikke på ARN-HKG-ARN. På en plustur CPH-ARN-HEL (den sidste flyvning med blue1 B717) står der stadig SAS PLUS.
Mit gæt på hvorfor det er forsvundet skulle være fordi de ikke kunne finde ud af at få skrevet go light og så gør de der her for ikke at komme i problemer
Men man kan godt bestille Go Light i app'en nu. Men ja, mon ikke det er det. Fik også en mail i dag med en kommende GO Light tur til Malaga (booking klasse heller ikke i appen). Der står også at vi må have 3*23 kg med hver.. men der skulle vel kun 2 styks