SAS award billetter til USA sommeren 2019 forsvundet ?

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af obs, 8/10/18.

  1. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Har de sidste dage kigget på SAS' hjemmeside efter award billetter til USA i juli og nu er inventoryet pludselig helt tømt?!?

    For 4-5 dage siden var der en del billetter i eco/plus og enkelte i biz til EWR tilgængelige men nu er der ingenting overhovedet.

    Nogen der har oplevet det før? Jeg spurgte SAS via chatten i dag men fik kun et svar der føltes som et goddag-mand-økseskaft svar om at de bestemt ikke tømte deres inventory, så billetterne måtte være blevet solgt. Det finder jeg bare lettere usandsynligt, men jeg udelukker selvfølgelig ikke noget, jeg ikke kender stenhårde fakta på.

    /DSGM #2
     
    Henrik Olsen, Henry og Bekgaard "Synes godt om dette"
  2. Bekgaard

    Bekgaard VIP medlem

    Beskeder:
    459
    "Synes godt om" modtaget:
    1,294
    Point:
    93
    Jeg kan da umiddelbart se en del billetter ?
     

    Attached Files:

    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    De synes bare ikke på SAS' hjemmeside. Jeg får denne besked:

    upload_2018-10-8_21-33-0.png

    Det er tilsyneladende på hjemturen at systemet ikke kan finde nogen billetter.

    /DSGM #2
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Nj4220

    Nj4220 EB Gold, Hilton Diamond, Emirates Gold

    Beskeder:
    1,575
    "Synes godt om" modtaget:
    4,540
    Point:
    113
    Det er lidt med forskel for mig om jeg kan finde, til gengæld er det latterligt svært, hvis ikke umuligt eks. At finde en plus både ud og hjem, kan altid finde ud, men sjovt nok ingen hjem. Dog kan jeg bestille 10, hvis jeg gad købe for cash.
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.
  5. Abj

    Abj VIP medlem

    Beskeder:
    69
    "Synes godt om" modtaget:
    312
    Point:
    53
    Måske har der været "run on the bank". Mon ikke der er en del der har lavet spekulative booking den seneste uge, set i lyset af at tiltroen til SAS fik lidt af et hak i tuden d. 1 okt. Jeg var selv inde og booke en biz t/r til Hongkong lagt lagt ude i fremtiden. Det er umiddelabrt min plan at flyve turen, men skulle der komme et bedre tilbud / mine planer ændre sig så kan de jo altid afbestilles... også vil jeg hellere side med billetter på hånden, end point på kontoen, det er ligesom lidt mere inflations sikkert.

    Sider også på en Plus billet hjem fra USA til april, som jeg håber jeg ikke skal bruge. (Lufthansa F via lifemiles, eller i det mindtse en SAS biz er plan A. og plan B.)
     
    Henrik Olsen og Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side