SAS Diners Signup Bonus 5.000 points

Poster i 'ANDRE PROGRAMMER (BIL, KREDITKORT M.M.)' oprettet af jakobv84, 8/9/14.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Har netop modtaget mail om at bonus'en for Eurobonus Diners kortet er midlertidigt øget til 5.000 ekstrapoints indtil 18. september ved 5 køb indenfor de første 30 dage (normalt er tilbuddet 1.000 ekstrapoints for 3 køb).
    • Kortet giver derefter 15 ekstrapoints per 100 kr.
    • Der er intet kontigent første år, derefter 195 kr årligt [gratis for Guld og Diamond medlemmer]
    • Udstedes af SEB

    Link til ansøgning
     
    Senest redigeret: 8/9/14
    danielbirch "Synes godt om" dette.
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Fik den også netop nu. Ansøgt og godkendt (fuldautomatisk antageligvis) inden for 2 minutter ;)
     
  3. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Det er en god bonus efter danske forhold. Så hvis man ikke allerede har et Diners kort, så er det bare med at komme i gang!
     
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Tja - mangler ikke lige flere kort, men hvem siger nej til 5000 ekstrapoint??? (ingen med bonusfeber) så ansøgt, 5 små køb, og så ellers ligge i dvale ved siden af MC :cool::cool:
     
  5. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    @Schwert - kan det virkelig passe, at en gammel bonusfeber-rotte som dig ikke havde DC i forvejen? o_O Du skal jo ikke engang betale for det, når du har dit "ækle" EBD-kort!
     
    Senest redigeret: 8/9/14
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @Schwert - der er også en bedre indtjening:

    "Du optjener 15 Ekstrapoint for hver 100 kroner, du køber for på dit Diners Club SAS EuroBonus Privatkort."
    VS

    "Hver gang du betaler med kortet, får du 10 Ekstrapoint pr. 100 kr."
     
    danielbirch "Synes godt om" dette.
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja hvis så bare jeg kunne få det kort... jeg må tage til takke med mit SAS MC :/
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er SEB der udsteder begge kort, så der er vel ikke den store forskel på deres vurdering af kunder. Hvis det ikke sker automatisk så ring til dem og sig du er kunde i forvejen. De plejer at være til at tale med...
     
  9. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ikke med en indkomst på under 200k/året, det virkede på dem som en milliard (ikke at jeg er i nærheden) i banken ikke er nok. Studiejob kommer ikke lige derop for mig. Uanset hvilke garantier man kan stille vil det kun tilbyde mig et familiekort. Det var lidt en fornæmelse at jeg ville skulle betale årsgebyr som EBG, få et blankt kort, betale regningen gennem familie og uden tilmeldingsbonus. Så må jeg leve med mit SAS MC i Danmark, EC når der skal bruges forsikring og ellers VISA der dog ikke giver point men er 0,5% billigere med vækslekursen... Tager meget gerne imod andre forslag, men har ikke kunne finde bedre alternativer.
     
  10. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Samme her :)
     
  11. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,249
    "Synes godt om" modtaget:
    6,507
    Point:
    113
    Er der noget I ikke vil gøre for 5000 point ;)
     
  12. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Nu slog jeg lige "priserne" op på køb i udlandet med hhv. SAS Diners og SAS MasterCard:

    Diners: Valutatillæg 1,50% for EU-valuta og 2% for andre. Kontanthævning 4%, mindst 25kr.
    MasterCard: Valutatillæg 1,50% for EU-valuta og 2% for andre. Kontanthævning 2%, mindst 50kr.

    Så det er faktisk billigere at bruge Diners til at hæve alt op til 1200kr i en automat, selv om 4% lyder af meget. Generelt skal man bare ikke hæve kontanter (de giver vist heller ikke EB-point)!

    Men man kan også sammenligne med ens egen banks VISA og MasterCard. F.eks. i Danske Bank betaler jeg et valutatillæg på 1% i EU og 1,5% i andre lande. Det betyder at jeg betaler 0,5% for mine EB-point hvis jeg bruger SAS Diners/MC i stedet. Det svarer til at hver 1000 EB-point reelt koster mig hhv. 33,33kr/50kr. Stadig en ok deal, men det er ikke frygteligt langt fra den reelle værdi på 5-10øre pr point.

    Hvis man sørger for at betale i danske kroner er regnestykket lidt bedre (dermed IKKE sagt at man skal vælge det når de spørger i udlandet, det er som regel dyrere end lokal valuta + bankens tillæg).
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  13. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Ja, så længe der ikke er gebyr der man betaler i DKK i Danmark, ellers bliver det også dyrt... Jeg har haft gang i samme regnestykke, lån&spar tager også 1,5% på visa, men 2,0% på mastercard uden for EU, tror ikke det fås bedre i Danmark end de 1,0/1,5 inden for/udenfor EU?
     
  14. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Lyder mærkeligt. De har endda i mange år haft specielle tilbud til studerende som slipper for årsgebyret.
     
  15. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg har også ansøgt - strategien er simpel og det er kun at have et af kortene således at man netop hvert år kan tage imod en startup bonus på et nyt kort. Og med familiekonto'en ja så kan de 5000 point hurtigt blive til mange flere hvis forældre etc melder sig ind :) (selvom det er at stramme skruen en smule for familiekontoen).
     
  16. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    472
    "Synes godt om" modtaget:
    1,029
    Point:
    93
    Selvfølgelig - mine børn må straks have et Diners-kort :)

    Og så varer det ikke længe, før de kan begynde at leje biler - jeg er bare lidt usikker på, om de kan nå pedalerne:

    Untitled.jpg
     
    Flemming Poulsen og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  17. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    JA! Men da dette er et sobert forum lader vi den ligge der.................. :cool::cool:
     
    jakobv84, danielbirch og Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om dette"
  18. Mikael Munk Hansen

    Mikael Munk Hansen Medlem

    Beskeder:
    35
    "Synes godt om" modtaget:
    46
    Point:
    18
    Tilmeldt.

    Er der nogen supermarkeder eller lignende der tager Diners?
     
  19. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Regner med at bruge mit Diners til at købe vand med :D
     
    Schwert, tbh og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  20. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ja, men de fleste tager ublu gebyrer i Danmark, som gør det til en dårlig deal. Du kan bruge det i Føtex, Bilka, Coop m.fl.

    Det er bedst udenfor Danmark eller hos f.eks Elgiganten, Fona mfl der ikke tager gebyrer.
     

Del denne side