SAS Dreams: HONG KONG AND MACAU WITH OUR CEO AND HEAD CHEF

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 23/9/17.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,397
    "Synes godt om" modtaget:
    12,791
    Point:
    113
    Har lige modtaget denne mail fra SAS


    Now it's your time to follow in SAS CEO Rickard Gustafson's and Head Chef Peter Lawrance's footsteps through the back alleys of urban Hong Kong and Macau.

    Experience everything from culinary street food gems to exclusive restaurants with internationally famed Michelin-starred chefs, including a private dinner at Frantzén's Kitchen. We will be enjoying local craft beers drunk out of rice bowls, a Cantonese degustation menu paired by a tea sommelier, and dinners combining world class Chinese wines with classic style wines. The journey will cover everything from visiting a traditional old, historic family-owned soy sauce factory in the countryside and sailing adventures to shopping at the lively neighborhood wet markets. How does relaxing on a serene private island far from the urban busy Kowloon lifestyle sound? These are just a few of the highlights of this culinary adventure.

    Price in SAS Plus from Scandinavia: 39.000 DKK and 20.000 points
    Price in SAS Business from Scandinavia: 44.500 DKK and 30.000 points

    If you sign up by 1 November, you will earn double EuroBonus points (Basic and Extra points).

    Combine your passions for food and travel and be one of the few who will get a real taste of Hong Kong and Macau.

    Please note that this event is limited to members aged 21 and over and the number of participants is limited to 20.

    WE ARE TRAVELERS
    SAS Dreams
     
    Offlyer og Ulrik "Synes godt om" dette.
  2. Kims

    Kims Aktivt medlem

    Beskeder:
    89
    "Synes godt om" modtaget:
    226
    Point:
    33
    Jeg har også modtaget den. Dog er teksten i min mail på dansk.

    Jeg lægger først og fremmest mærke til dobbelte point ved booking inden 1. november. (Både basis- og ekstrapoint). Det må vel kunne give 60.000 basispoint fra CPH ved bestilling i Business? Afhængig af bookingklasse selvfølgelig. Når man går ind på selve siden, står der "offer expires November 1", så der er dobbelt op til alle der bestiller.

    Dobbeltpoint synes jeg godt de måtte gøre til en vane på SAS Dreams offers. Samt at skrive hvilken bookingklasse der er tale om.

    Jeg boede på Renaissance Hong Kong Harbour View Hotel, som man indkvarteres på, sidste år i starten af december. Jeg havde et hjørneværelse på ca. 35. etage med en fantastisk udsigt fra kæmpe vinduespartier. Der tager jeg gerne til igen.
     
    Kristian og Henry "Synes godt om" dette.
  3. Offlyer

    Offlyer Where is my SK937?

    Beskeder:
    1,204
    "Synes godt om" modtaget:
    3,985
    Point:
    113
    Det lyder rigtig rigtig godt. Desværre er der ikke lige 90k (eller 180k) der står HKG lige pt. Turen derud i vinterferien var dyr nok.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Slet ikke fået mailen, så måske ikke i målgruppen... hvordan får man ekstrapoint på den her tur? For 44.500kr skal man have hotel oveni
     
    Ulrik, THammer og Henry "Synes godt om dette"
  5. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Jeg er desværre bange for at du læser mailen forkert (men man kan jo håbe jeg tager fejl!).
    Som jeg tolker det så får du dine sædvanlige basis point og så det samme antal point som ekstra point = dobbelt point.
    Det har været diskuteret adskille gange tidligere i forbindelse med andre "Dobbelt Point" kampagner.
     
    Henry, Kristian og tbh "Synes godt om dette"
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Mit indspark var dårligt formuleret... mener som @THammer - ekstrapoint optjener man jo ikke på en flyvetur og 44.500kr normalt, derfor gætter jeg også, at de ekstrapoint kommer i forbindelse med flyveturen...
     
    Henry, tbh og THammer "Synes godt om dette"
  7. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Stadig ikke lige så dårligt formuleret som SAS gjorde det :rolleyes:
     
    Ulrik, Henry, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Kenneth K

    Kenneth K SAS Diamond, Hyatt Globalist, Lufthansa Senator

    Beskeder:
    1,097
    "Synes godt om" modtaget:
    4,317
    Point:
    113
    Fik også mailen, men turen blev annonceret for sent da datoerne er identiske med min tur til Singapore hvilket jeg gjorde SASDreams opmærksom på.
    Havde ellers set frem til turen og ville gerne have deltaget.
     
    Henry "Synes godt om" dette.

Del denne side