SAS Dreams: unique foodie trip to Umbria and Rome

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henry, 10/8/18.

  1. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Har lige modtaget dette tilbud, som kun koster 5000 eurobonus point + 29.000 DKK

    SAS-dreams.png


    There’s still time to sign up for a unique gastronomic experience in Italy. If you love authentic food, fabulous wine and taste sensations together with exceptional ingredients, we’ve got just the thing. Join us on a dream trip to Italy this fall where you’ll experience rustic life in Umbria, pick olives and make your own olive oil from the thousands of olive trees surrounding Castello Monte Vibiano. You’ll enjoy both home cooking and fine dining, indulge in award winning wines and delicious Bellinis. And you’ll stay in style and luxury for two nights at the Relais & Chateaux Borgo dei Conti Resort in Perugia and one night in Rome.

    When: Wednesday 10 October to Saturday 13 October 2018
    Where: Perugia and Rome, Italy
    Deadline: Book by 1 October 2018


    Come on your own or bring a friend or family member for an unforgettable culinary experience. Just hurry, because it’s first come, first served.

    Best wishes from SAS Dreams
    WE ARE TRAVELERS

    Detaljerne finder du her: https://www.sas.dk/en/explore/sas-dreams/italy/
     
    Henrik Olsen og MaHA "Synes godt om" dette.
  2. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Det der Dream rejser er alt for dyre for min pengepung.... desværre for de har ofte gode ting på programmet.
     
    Ulrik og Henry "Synes godt om" dette.
  3. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Som vi ville udtrykke det: "Så er det osse betalt!"o_O
    29 af de store pr. person rækker langt, også i Italien, hvis man selv vil have arbejdet/fornøjelsen med planlægningen.
     
    Henry og Ulrik "Synes godt om" dette.
  4. Thorbjoern

    Thorbjoern The flying German

    Beskeder:
    597
    "Synes godt om" modtaget:
    1,823
    Point:
    93
    29.000,- er en relativ “pebret” pris som man uden tvivl kan sammensætte selv til en langt skarpere pris selv ;)
     
    Henrik Olsen, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"
  5. AaB_CPH

    AaB_CPH VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,507
    Point:
    93
    Jeg undrer mig over, at tanten kan finde på at opkræve 5K i point, når man samtidig skal smide 29K i cash. Hvis man har 29K i cash, man vil bruge på dette tilbud, så er 5K i point underordnet og peanuts. Hvorfor så kræve dem som betaling?
     
    Henry, SophieHendriksen og Ulrik "Synes godt om dette"
  6. SebastianBruun

    SebastianBruun Persona non grata.

    Beskeder:
    2,069
    "Synes godt om" modtaget:
    4,833
    Point:
    113
    Måske for at understrege, at det er et tilbud for 'medlemmer' og ikke bare et almindeligt rejsetilbud.
    Kan have betydning både for forholdet til kunder i rejsebureaubranchen og måske også rejsegarantifonden?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  7. Henry

    Henry VIP medlem

    Beskeder:
    6,405
    "Synes godt om" modtaget:
    12,825
    Point:
    113
    Enig.

    Det eneste du ikke sammensætte selv er et "eksklusivt selskab" af personer, du ikke kender. :D:D:D Det kan jo ikke udelukkes, at jeg kan komme til at rejse sammen med nogle spændende mennesker. Spørgsmålet er så bare, om de også finder mig spændende :eek::eek::eek:

    Jeg husker tidligere dreams som rigtigt dyre - også i point. Så jeg undrer mig også meget over, at turen kun koster sølle 5.000.
     
    Kenneth K "Synes godt om" dette.

Del denne side