ifølge hangar.no dropper SAS aviserne formentligt allerede fra marts....det lå ligesom i kortene da de begyndte med at man kunne downloade dem istedet, men jeg synes det er ærgeligt og var lidt sjovere at læse en 'rigtig' avis :-( Hvad synes I?
Tjekkede lige, Børsen er kommet (inden for de sidste 2 uger). Øv, øv, øv! Jeg har sjældent så meget ekstra strøm på telefonen, og det er også noget andet at læse det på papir, og rart ikke at skulle huske at finde WiFi hente den. Håber de beholder papir eksemplarer i lounges..
SAS har fået Børsen på "siden sidst": Mon ikke der kommer en eller to mere op til marts eftersom de laver denne udmelding ;-)
Det varer nok ikke længe før alle papir aviserne er udfaset... Flere lounges ( ikke SAS endnu) jeg har været i er allerede begyndt...
Jeg syntes også det meget federe at læse rigtig papir avis men jeg kan godt forstå de gerne vil spare dem væk. Jeg kommer ikke til at savne det. Man kan jo også købe avisen selv. Har faktisk altid syntes at det var et af de unødvendige service nogle flyselskaber tilbyder.
Det er da rart at sidde og bladre i en rigtig avis. Men omvendt så fylder de jo også en del (især sådan en god stor søndags-Berlinger ), og det må jo også koste SAS en del i distribution og håndtering iøvrigt. Så der er vel ikke andet for end at bevæbne sig med tablet til flyveturen...
Synes faktisk det er rigtig glimrende. Så kan man sidde med både Børsen Weekend og søndags-Berlingeren uden at bukke under i sædet, og behøver ikke skynde sig at boarde inden det man gerne vil læse er "udsolgt". En 7-8" tablet er fantastisk til formålet - bruger selv Nexus 7
Enig - selv om en papiravis er en dejlig ting derhjemme en søndag morgen, så er der altså ikke plads til den i et økonomi-sæde, hvis ikke man vil dele med sidemanden...
Udbudet er da pænt stor på App, men er der ikke en glitch? Når jeg flyver med Thai kan downloade aviserne? Måske noget man skal være shhhh med?
Lidt sørgeligt udvalg, når man kun ser på de danske. Men bortset fra det, spiller det ret godt. Bare ærgerligt, at der ikke er adgang, hvis man glemmer at downloade, inden man går ombord.
Bortset fra Jyllands-Posten, hvad ville du ellers gerne have haft? Information? Fyns Amts Avis? Kristeligt Dagblad?