SAS dropper aviserne

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Clipper, 12/2/15.

  1. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    ifølge hangar.no dropper SAS aviserne formentligt allerede fra marts....det lå ligesom i kortene da de begyndte med at man kunne downloade dem istedet, men jeg synes det er ærgeligt og var lidt sjovere at læse en 'rigtig' avis :-(

    Hvad synes I?
     
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Har de fået nogle danske aviser? Sidst jeg tjekkede, var der ingen.
     
  3. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Tjekkede lige, Børsen er kommet (inden for de sidste 2 uger). Øv, øv, øv! Jeg har sjældent så meget ekstra strøm på telefonen, og det er også noget andet at læse det på papir, og rart ikke at skulle huske at finde WiFi hente den. Håber de beholder papir eksemplarer i lounges..
     
  4. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    SAS har fået Børsen på "siden sidst":

    upload_2015-2-12_11-15-47.png

    Mon ikke der kommer en eller to mere op til marts eftersom de laver denne udmelding ;-)
     
  5. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Det varer nok ikke længe før alle papir aviserne er udfaset... Flere lounges ( ikke SAS endnu) jeg har været i er allerede begyndt...
     
  6. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg syntes også det meget federe at læse rigtig papir avis men jeg kan godt forstå de gerne vil spare dem væk. Jeg kommer ikke til at savne det. Man kan jo også købe avisen selv. Har faktisk altid syntes at det var et af de unødvendige service nogle flyselskaber tilbyder.
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    2015-02-26 15.00.02.png

    Nu også Berlingske og BT :) det er da godt at de får lidt ekstra aviser her inden d. 1 marts
     
    Nicki Lolk Sørensen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det er da rart at sidde og bladre i en rigtig avis. Men omvendt så fylder de jo også en del (især sådan en god stor søndags-Berlinger :) ), og det må jo også koste SAS en del i distribution og håndtering iøvrigt. Så der er vel ikke andet for end at bevæbne sig med tablet til flyveturen...
     
  9. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    826
    "Synes godt om" modtaget:
    1,930
    Point:
    93
    Synes faktisk det er rigtig glimrende. Så kan man sidde med både Børsen Weekend og søndags-Berlingeren uden at bukke under i sædet, og behøver ikke skynde sig at boarde inden det man gerne vil læse er "udsolgt". En 7-8" tablet er fantastisk til formålet - bruger selv Nexus 7 :)
     
  10. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Enig - selv om en papiravis er en dejlig ting derhjemme en søndag morgen, så er der altså ikke plads til den i et økonomi-sæde, hvis ikke man vil dele med sidemanden...
     
  11. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Udbudet er da pænt stor på App, men er der ikke en glitch? Når jeg flyver med Thai kan downloade aviserne?

    Måske noget man skal være shhhh med?

    image.jpg
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,284
    "Synes godt om" modtaget:
    6,860
    Point:
    113
    Lidt sørgeligt udvalg, når man kun ser på de danske. Men bortset fra det, spiller det ret godt. Bare ærgerligt, at der ikke er adgang, hvis man glemmer at downloade, inden man går ombord.
     
  13. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Bortset fra Jyllands-Posten, hvad ville du ellers gerne have haft? Information? Fyns Amts Avis? Kristeligt Dagblad?
     
    THammer "Synes godt om" dette.

Del denne side