SAS EuroBonus Diamant 2015

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 1/1/15.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Med et trylleslag - eller blot med datoskiftet kom jeg meget tæt på at blive EuroBonus Diamant igen for 2015, da grænsen jo skiftede fra 100.000 til 90.000.

    image.jpg

    Hvad mon der sker i 2015 - kommer confirmed upgrades eller er det forsat kun det at give et Guldkort væk der er den reelle forskell?

    Hvad tænker I og er der nogle der går efter Diamant nu hvor det er sænket (selvom indtjeningen også er sænket)?
     
    Michael Wahl og Kristian "Synes godt om" dette.
  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Well.. jeg er på den anden side af "hegnet", men ikke automatisk skiftet, så lad os se hvad SKIT kan gøre for os..


    Udklip.JPG
    Det bliver sværere at blive Diamant fra og med i dag, men jeg overvejer da stadigvæk at gå efter Diamant, hvis der er værdi i det.. -ser på en United tur til HNL, den vil jo give mig 32K og tæt på Guld, når man også rejser oversøisk i forbindelse med jobbet.. - men ja, confirmed upgrades BØR være en del af ligningen.. - dog jo mere et amerikansk fænomen..

    Bedrevelkomstpakke, læste noget om nogle hovedtelefoner og andet crap.. andre bedre gaver mon?
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Min mor er i samme situation med 93K points, men står stadig som Guld.
    Hun har ringet til SAS, og de fortalte at de manuelt ændrer personer med >90 K til Diamond, og at det tager lidt tid - men at man altså er kvalificeret, hvis man har over 90k, dvs. det skal altså ikke være i næste optjeningsperiode. :) så man må bare have lidt tålmodighed med officielt at komme "over hegnet".
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  4. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @alexanderln - så behøves jeg ikke checke min App eller sas.dk hver anden time ;-) - venter i tålmodighed.. tak for god og hurtig info!!
     
    jefi99 og alexanderln "Synes godt om" dette.
  5. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Jeg er mindst ligeså utålmodig, da jeg tror og håber på at Marshall-hovedtelefonerne i velkomstgaven bliver mine :D ^^
     
    jefi99 og Kristian "Synes godt om" dette.
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @alexanderln - men men... håber sku der er noget bedre, da jeg har mine nye Bose QC25 og dem er jeg meget glad for...
     
  7. frankbrix

    frankbrix Priority member

    Beskeder:
    569
    "Synes godt om" modtaget:
    1,463
    Point:
    93
    I behøver ikke at have alt for travlt med at få jeres Diamant Goodie Bag. Jeg har ikke valgt min gave endnu for denne periode da jeg ikke kan bruge noget som helst af det. Her er hvad der kan vælges pr. d. 2/1-2015


    Quintessentially Lifestyle
    Storytel Ljudbok
    EatCard
    Bio Voucher: 4 Movie tickets Denmark
    film2home
    SAS Package
    Open Fairways
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  8. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    hmm, quintessiantially Lifestyle, lyder umiddelbart bedst.. - har mofibo som bøger, kan godt finde ud af hvor jeg skal spise, Biffen kan jeg også godt selv betale og film hjemme... - spiller ikke golf og SAS Package aner jeg ikke hvad er, lyder da lidt kedeligt, det der kan vælges.. - tak for info @frankbrix
     
  9. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Hej Frank,

    Takker for denne opdatering - og ja - det lyder rimeligt sørgeligt og ikke noget jeg vil vælge lige med det samme :)

    SAS bør altså stramme sig op noget så meget for ikke at Diamant bliver til en joke - udover at kunne give et guld kort væk. Vi må håber der sker noget ellers forsætter vi nok med at se en flugt fra SAS til fx. BA eller LH hvis man ønsker at blive i Star Alliance.
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  10. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men der skulle en mail til.. - irriterende, at det ikke foregår automatisk...

    " Kære Kristian

    Tak for din mail.

    Jeg har nu opgraderet dig til Diamond. Tillykke med dit nye level."

    Så nu skal jeg fundet ud af hvordan jeg kan give et guldkort væk, har foræret et Sølvkort, så må skrive til dem og høre...
     
    Senest redigeret: 8/1/15
    alexanderln, Peter Krogh Frausing og Ali Taran "Synes godt om dette"
  11. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Min more blev også utålmodig og skrev til SAS... både om Diamond og om at give guldkort væk (da hun havde givet et sølvkort).
    Det kunne godt have gået hurtige, men nu er hele familien (Far, mor (EBD), søster og mig selv) SAS Gold medlemmer ;)
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    @alexanderln - hvordan gik det med hensyn til at give det guldkort væk? - for det skal jeg også!!
     
  13. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Kun skrev Eurobonusnummeret på personen som guldkortet skulle tildeles i samme mail.. og så ordnede det sig i løbet af i formiddags :)
     
    Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    I dag kom det første Kreditkort, Diners Club med Diamant engravering... - ok hurtigt, men synes ikke de sælger det godt med hensyn til fordele...

    "FORDELE FOR DIG SOM DIAMANT MEDLEM:
    * Bedre adgang til bonusrejser
    * Forlænget pointgyldighed. Alle point gælder så længe du er diamant-medlem
    * Intet årskontingent på kortet
    * Alle Guld-fordele! 2 ekstra stk. inchecket bagage (Fx golfbag eller cykel), Lounges og Fast Track"

    Hmm, hvorfor så gå efter diamant, når man får de samme "Guldfordele"? - Årskontingent var jo også waived under guld og forlænget pointgyldighed, synes nu SAS er ok i forvejen med et par år og bedre adgang til bonusrejser, ok, men Guld og Diamant fik jo samme tid til, at købe rejser i midt december... - der burder komme mere...
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  15. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    En anden uskreven fordel er dog også "Softlanding" til Guld - men ja, de skal til at lave nogle ændringer så det for alvor kan mærkes
     
    jefi99 "Synes godt om" dette.
  16. gakke

    gakke Medlem

    Beskeder:
    36
    "Synes godt om" modtaget:
    85
    Point:
    18
    For at give et guld/sølv*2 kort væk, log på diamond websiden og vælge Forær et EuroBonus-kort væk.

    I gang i mellem er der tilbud om forskellige varer eller begivenheder såsom Melodi Grand prix man kan købe med bonus point.

    Det findes under fanen "Fordele", som her:

    fordele.PNG

    Ikke meget lige for tiden. :confused:
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  17. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  18. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
  19. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Nå, men min tur, til at skrive til dem vedrørende "goodiebag" og fik følgende svar:

    " Hej

    Tak for din mail.

    Det er Plus Deal der styre dette for SAS, du er velkommen til at kontakte dem og høre om de kan tilbyde noget andet.

    du skal ringe til +4571993222"

    Så det er outsourced til dem, ser det ud til, nogen der har prøvet at tale med dem og høre om de havde noget spændende?
     
  20. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg håber at I vil tage disse issues op med Nils Lindhe når der er live chat med ham om 6 dages tid den 4/2.
     
    THammer "Synes godt om" dette.

Del denne side