mums, det er slet ikke dårligt, og her sidder man og bøvser thaikylling.. - men synes da ikke der er så mange på billederne, det lover da vist helt godt med den catering der.. - en lille fodnote, de skriver på engelsk først på menuen og så dansk til et arrangement for SAS danske medlemmer...
Tak for i aften. Hyggeligt at møde jer BF gutter - det lykkedes mig at finde frem til jer - efter nogle omgange pindemadder og sjusser. Godt arrangement. Fik også hilst på Nils Linde, Bjornpilot among others.
Hmm, nu ærger jeg mig rigtig meget, ser jo i fik "minglet" og hygget med god mad... - men så på Bjornpilot, at han skrev følgende: Så hvad var det med flere "Long Haul Destinations"? Fik i hilst på CEO også?
En lille opsummering fra i går er følgende (der kommer en artikel på det i morgen tidlig): CEO Rickard Gustafson kunne desværre ikke deltage grundet igangværende strejke Light lounges i BLL og AAL kommer AAL får fast Track i efteråret Ny web side i efteråret for mobile enheder Nye Langruter til USA kommer - ikke nødvendigvis fra København Den "sidste" Airbus A340 bliver også opgraderet med ny kabine og dermed er der ekstra kapacitet Cabin Crew får iPads og kan hjælpe med status og anden information DK - kommer nye butikker at optjene point i "byen" Der varsles om en "stor rabat på 50%" i juli - long distance kunne desværre ikke bekræftes Der er lige nu over 4 mio EB medlemmer Der kommer tiltag på catering løbende på Europæiske flyvninger - ingen yderlige detaljer Selve arrangementet var meget stille og roligt. Der var lidt taler, men ellers var det snak og netværk. Dette var det positive fra min side, da jeg fik masser af mulighed for at snakke med de BF medlemmer som var med (takker - det var meget hyggeligt), samt lidt fra SAS også. Så set fra en EBD var der ikke meget reelt ud af det. Slet ikke noget reelt omkring det at være EBD/EDP, da begge hold var inviteret. Så hyggeligt sted og god "catering" - men ikke noget man gik glip af - ud over hyggen ved at være sammen med BF ligesindede En lille sjov historie fra i går er at flere af cheferne der deltog i år havde booket Norwegian (flex billetter) i tilfældet af at SAS var ramt af strejke Jeg vil slutte af med en "fun fact", som vi fik at vide. Det er at den EDP som fløj mest i 2014 - fløj 396 gange med et SAS fly - det er rimeligt mange gange.... Jeg talte mine op og det blev "kun" til godt 180 gange med SAS.....
Man nævnte ikke noget om en udskiftning eller renovering af backend-systemerne? Min fornemmelse siger mig at det er der at SAS' største IT-mæssige udfordringer ligger.
Men hvis du pendler til arbejde, så er det jo to flyvninger pr dag. Det kunne i princippet være 198 x CPH-AAL og 198 x AAL-CPH... Fløj du 180 gange SK sidste år?
jow jow - bestemt at det kan lade sig gøre med at pendle - men alligevel skal man ikke holde megen ferie eller blive syg SK blev brugt til godt 180 segmenter. Jeg havde 130 rejsedage og 90% var main land Europa. Så der var SAS "let" at tage og dette var 100% ifølge vores rejsepolitik. Så dette "kom bare helt naturligt" SK har jo godt 40-45% af alt trafik ud af CPH, så det var ikke svært.... og så dårligt er produktet ikke når jeg kan bruge fast track og lounger. Så overlever jeg helt sikkert at der ikke er nogen catering på økonomi på de 1-2 timers flyvninger....
Tæt på måske - men alligevel nok langt fra alligevel.... Jeg ved præcist hvad jeg har købt for ved SK og det er tæt på de dkk 200K. Det "væreste" er at jeg oftede rejste med 1-2 af mine folk og dem bookede jeg også for - så reelt var mit spend meget større
Her er lidt ekstra billeder. http://bonusfeber.dk/gallery/sas-eurobonus-diamond-event-koebenhavn-maj-2015/ Billeder er taget og venligst udlånt af Björn Lundström