Det er værd at genoptage den tabte sag så! Hvordan fik du dem til at eskalere til hovedkontoret? (det er ikke lykkedes for mig at få dem til at sende klagen videre..)
- Gentagne gange blev jeg præsenteret for et blankt nej af SAS i CPH ref § 3.2. - På en eller anden måde vidste jeg, at retten var på min side. - Tog chancen, skrev min uforbeholdne mening om forløbet, nemlig at : SAS HAR BRUDT EGNE JURIDISKE BETINGELSER OG VILKÅR MHT DEN NYE OPTJENING AF EUROBONUS POINT. og skar det hele detaljeret ud i pap, simpelthen punkt for punkt. Det kunne ikke modbevises.
De vil ikke godskrive mine point da man får point for det tidspinkt man rejser! Meen vi prøver lige en gang mere. Jeg skal have lidt mine skattekroner, jeg tænker at inden længe skal vi indskyde lidt mere kapital i vores allesammens SAS.
Jeg har sendt dig en PM med de 3 mail adresse, som jeg har haft korrespondancen med. Jeg tør ikke skrive adresserne offtentligt. Er der andre på IF som har problemer, så giv et praj, så sender jeg en pm med de 3 mailadresserne.
Hele denne tåbelige historie du har været igennem får "en halvgammel halvsur mand" til at tænke tilbage til sidste halvdel af firserne - altså 1980erne hvor ethvert firma med respekt for sig selv år efter år drog til Montreux -inkl.SAS som jeg husker det - for at lære om loyalitetsklubber og Direct Markerting, og hvor tingene så var gennem arbejdet til mindste detalje inden man udsendte materiale til brevporte med deraf følgende omkostninger. I dag spammer man jo nærmest med uigennemarbejdede emails, og synet på trofaste loyale kunderne synes også noget anderledes. Nå det var en ordentlig gang nostalgi, men godt at der er nogen der orker at holde fast i rettigheder og sund fornuft.
Indrømmet, er selv stærkt påvirket af Switzerland efter kostskole, adgangseksamen på universitet i Lausanne, fast pendul fart til min bolig i godt 30 år. "Opdragelsen" hænger ved.
Desværre er det som PENSIONISTEN har erfaret godt at få en chef til at se på sagerne, som det også er tilfældet i dagens omtale af "SAS-topchef roses for klagehåndtering", men sørgeligt at det skal op på det plan før kunderne kan få en fair behandling
Hvordan fungerer det med point, når SAS ikke flyver hele turen man skal på. Sidder på SAS hjemmeside og søger på diverse destinationer i USA, hvor United Airlines flyver den sidste del af rejsen. På disse ture er der ingen information om hvor mange point man optjener, er der ingen mulighed for at chekke dette? Eksempelvis CPH->IAD->AUS (Austin) Får man point får den del af turen, som United Airlines flyver?
Jeg optjener en del EB point gennem Lufthansaflyvninger. Men hvis jeg skal flyve med Austrian, virker pointoptjening iht. tabellerne ret ringe ift. Lufthansa. Men hvad hvis jeg booker en rejse gennem Lufthansa, hvor et eller flere af flyene er med Austrian - bliver jeg så krediteret EB point ud fra Lufthansa eller Austrian tabellerne?
Du bliver altid godskrevet ud fra reglerne for det selskab, du flyver med. Så hvis turen flyves af Austrian, får du point efter Austrians tabel (uanset om billetten er købt gennem Lufthansa). Det gælder i øvrigt også, hvis du skal til Warszawa og turen flyves af LOT. Her gælder optjeningen i LOTs tabel. Køber du en billet på SAS hjemmeside til Frankfurt - og turen betjenes af Lufthansa, så får du også "kun" point efter Lufthansas optjeningstabel. Hvis det er vigtigt for dig at få pointene, så tjek altid, hvem der betjener ruten. Så bliver du ikke overrasket.
SAS bad i dag via. email om feedback på EuroBonus, herunder deres kommunikation. Det blev til et sagligt, ærligt, men bestemt også direkte feedback retur fra min side. Gad vide hvordan de egentlig læser feedback? .. jeg tvivler på jeg har skrevet noget som ikke allerede burde være lysende klart.