SAS EuroBonus takes on the personalized travel experience

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af jakobv84, 9/3/15.

  1. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Interessant blogindlæg fra Loyalty 2015 konferencen fra Wandering Aramean:
    http://blog.wandr.me/2015/03/sas-eurobonus-takes-on-the-personalized-travel-experience/
     
    Nicki Lolk Sørensen og asf "Synes godt om" dette.
  2. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    822
    "Synes godt om" modtaget:
    1,920
    Point:
    93
    Spændende læsning. Det virker ikke til at være slået så meget igennem endnu, omend man i hvert fald kan nikke genkendende til beskrivelsen af "Pre-flight" email-kommunikationen.
     
  3. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Jeg synes at det er fint at de gerne vil forbedre kundeoplevelsen ved at dykke dybere ned i data (selvom jeg selv står til ikke at få så meget ud af det i fremtiden...)

    Men jeg synes dog at de seriøst burde kaste nogle flere kræfter efter at forbedre kundeoplevelsen på deres hjemmeside, ved at skifte back end-systemerne ud, så man ikke hele tiden løber ind i database-fejl, nedetid på hjemmesiden og hvad har vi. Det er seriøst et ringe website som SAS tilbyder sine kunder lige pt.
     
    Kristian, asf og Flemming Poulsen "Synes godt om dette"
  4. MIchaelHA

    MIchaelHA Medlem

    Beskeder:
    17
    "Synes godt om" modtaget:
    33
    Point:
    13
    Forleden modtog jeg en af disse Pre-flight prep, hvor de tilboed mig at opgradere til Plus - absolut relevant. Det som dog virker lidt sjovt er at de jo kender min status(EBG) og de saa vaelger primaert at skrive fordele som:

    "With your ticket in SAS Plus, you’ll enjoy superior comfort and access to Business check-in, Fast Track and the stylish lounges that apply to your upgrade.* "

    De fleste af disse fordele har jeg jo allerede, saa hvis de vil goere det rigtgt personligt, boer de kigge paa flere datakilder, herunder nuvaerende status.
     
    Nicki Lolk Sørensen "Synes godt om" dette.

Del denne side