SAS formular til mistet bagage

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af JackB, 24/7/24.

  1. JackB

    JackB Points chaser

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    328
    Point:
    63
    Jeg kæmper med at få indsendt formular omkring mistet bagage på SAS hjemmeside.
    https://www.sas.dk/kundeservice/kontakt/formularer/anmodning-om-bagage/

    Udfylder og alt ser ok ud, men når jeg trykker send, kommer den efter kort tid op med en fejl besked og beder mig tjekke hvad jeg har indtastet. (Kan i browseren se, at deres service retunerer HTTP 500)
    Det har jeg så prøvet på flere forskellige computere Mac og Windows og 4 forskellige browsere, uden nogen success.

    Diamant mailen foreslog at gøre det på sas.fi, hvilket nu også er prøvet uden success.

    Er der nogen som har haft success med at indsende formularen på det seneste eller oplevet tilsvarende problemer?
     
    Beaglen, Erwin Lansing og Henry "Synes godt om dette"
  2. Beaglen

    Beaglen VIP medlem

    Beskeder:
    544
    "Synes godt om" modtaget:
    1,888
    Point:
    93
    Det lyder som endnu et SKIT problem og det lader da til at du har prøvet stort set alt hvad der kan gøres. Du skal kontakte SAS igen og det skal nok gøres telefonisk, sådan at du får en medarbejder til at udfylde formularen på dine vegne så problemet kan genskabes. Hvis det også fejler her, må SAS kunne indse at der er tale om en generel fejl og at problemet ikke kun er hos dig.
     
    JackB og Henry "Synes godt om" dette.
  3. jespersm

    jespersm VIP medlem

    Beskeder:
    688
    "Synes godt om" modtaget:
    2,041
    Point:
    93
    Jeg oplever det samme, når jeg prøver at efterregistrere manglende bonuspoint.
     
    JackB og Henry "Synes godt om" dette.
  4. JackB

    JackB Points chaser

    Beskeder:
    128
    "Synes godt om" modtaget:
    328
    Point:
    63
    Svaret fra SAS var, at det kunne ikke håndteres på andre måder end mig der indsendte formularen.
    De kunne blot melde fejlen til IT.
     
    Kenneth K, Beaglen og Henry "Synes godt om dette"

Del denne side