SAS kåret som Most Improved Carrier Europe 2015

Poster i 'NYHEDER' oprettet af Nicki Lolk Sørensen, 3/1/16.

  1. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
  2. Nicki Lolk Sørensen

    Nicki Lolk Sørensen VIP medlem

    Beskeder:
    2,250
    "Synes godt om" modtaget:
    6,518
    Point:
    113
    Ville egentlig embedde Facebook-indlægget, men det kunne jeg ikke finde ud af. Burde det kunne lade sig gøre?
     
  3. Clipper

    Clipper Aktivt medlem

    Beskeder:
    137
    "Synes godt om" modtaget:
    132
    Point:
    43
    Det er fuldt ud fortjent! Prøvede den nye kabine i Plus fra ARN-HKG og jeg var overrasket over hvor lækker og eksklusiv kabinen følte. For første gang i mange år følte jeg at SAS endelig er på rette kurs og endelig var i klasse med de bedste.
    Nu mangler de bare at få afskaffet betaling af drikkevarer på GO,så er jeg mere end tilfreds! :)
     
    Ulrik, THammer og Henrik Olsen "Synes godt om dette"
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Helt enig - SAS er virkeligt kommer langt med de nye kabiner.

    Bakker 100% op om at de burde afskaffe den irriterende betaling for drikkevarer i GO. I det mindste for softdrinks og en enkelt vin/øl til maden.

    Desuden synes jeg stadig de halter langt bagefter mht underholdningssystemet. Virkeligt synd og ærgerligt, at de har fået fine skærme og et rigtigt godt system og så vælger at have et så ualmindeligt begrænset udvalg af film/serier - grænsende til det ubrugelige. Man skal ikke flyve mange gange før man har set absolut alt, som er værd at se. Specielt udvalget til børn er meget skuffende - men det har SAS altid været blandt branchens dårligste til.

    Medbringer konsekvent min iPad fuldpakket med film når jeg flyver SAS - og det burde virkeligt ikke være nødvendigt at have den stående på bordet - specielt ikke når de har helt nyt IFE.

    Men bortset fra de to ting, så synes jeg SAS har et fint produkt efterhånden.
     
    Senest redigeret: 4/1/16
    Clipper, clager, Kristian og 1 anden person "Synes godt om dette".
  5. Ali Taran

    Ali Taran VIP medlem

    Beskeder:
    580
    "Synes godt om" modtaget:
    1,414
    Point:
    93
    Jeg er enig i de to tidligere indlæg. Jeg prøvede det også med konen i nov Arn-Hkg . Vi var vildt positiv overrasket. Faktisk blev vi så glade for det at nu er konen begyndt at sige: Hvordan skal vi kunne holde ud og sidde i øko når vi ved hvordan det er i Business. :D:D

    Så fuld fortjent.
     
    Ulrik og Frequie "Synes godt om" dette.

Del denne side