https://www.sas.dk/?utm_source=news...b2c&WT.mc_id=DKEMtraffic&WT.mc_id=DKEMtraffic Bortset fra HKG via ARN til rimelige 3999 .- så er der ikke meget kampagne over disse eco priser, tilbuddene til Kina og Japan ligger mellem 4-800 dyrere end Finnairs tilsvarende. Jeg har selv arbejdet tidligere for SAS, så det er ærgeligt at se hvordan alt det der før retfærdiggjorde højere priser er skåret ind til benet og at slutproduktet på langdistance er endt med ren transport uden ekstra ydelser. Forhåbentlig hjælper kabineløftet en smule.
Enig og der er MEGET fokus på business kabinen og ny mad.. og MEGET stille om GO og deres service udbud.. så frygter det samme setup, med en ret og pizza ved landing.. så fint nok kabinen er kommet på par med andre, men hvis service det samme og priser højere end konkurrenterne så er det næsten lige meget...
I et meget kort øjeblik var jeg fristet af CPH-HKG for 3999,- men så kom jeg i tanker om hvad jeg kunne flyve til Asien for med andre selskaber, og hvilken service jeg ville få ombord, så lige pludselig var det ikke så fristende længere...
Der findes også SAS Plus billetter fra CPH til HKG via ARN til 7965 DKK. - Det må vel siges at være meget rimeligt, og så med en udemærket pointoptjening (13.500 point + 25% gold/diamond bonus)
forresten, prøvede dit link og se om SAS havde nogle tilbud til HKG, men synes ikke den kommer op og endvidere hvis jeg skriver HKG i deres søgefelt, kender SAS ikke den destination...
Jeg har lavet en lille sammenligning her og priserne er gode faktisk: http://bonusfeber.dk/sas-saelger-igen-billetter-til-hong-kong-og-det-er-attraktive-priser/ De er billigere end Lufthansa og Finnair på udlvalgt dato i oktober... Så det er da attraktivt med den nye kabine og EuroBonus point (trods de er devalueret - og især på priser for SAS Plus på under dkk 8.000,-).