SAS løfter sløret for første Airbus A350-ruter

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Ulrik, 29/10/18.

  1. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,783
    "Synes godt om" modtaget:
    6,924
    Point:
    113
    ...er overskriften på check-in.dk i dag. Er nogle herinde der kan citere fra check-in.dk hvilke destinationer der er tale om fra hvornår ?
     
    tbh, Martin81, SimonFraLolland og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    1,090
    Point:
    93
    +1 Jeg er ligeså nysgerrig :rolleyes:
     
    Henry, Martin81 og Ulrik "Synes godt om dette"
  3. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    836
    "Synes godt om" modtaget:
    2,589
    Point:
    93
    Mens vi venter på adgang, kan vi vel spekulere lidt. Jeg gætter på SFO og MIA.
     
    Henry, Kenneth K og SimonFraLolland "Synes godt om dette"
  4. Søren S

    Søren S VIP medlem

    Beskeder:
    90
    "Synes godt om" modtaget:
    280
    Point:
    53
    Har ikke selv adgang, men kan forstå på et svensk site, at artiklen vist ikke siger det store...

    ”Det bliver på ruter, hvor vi flyver langt, med høj belægning og meget cargo,” siger koncerndriftsdirektør i SAS, Lars Sandahl Sørensen, til CHECK-IN.dk.
     
    Henry og THammer "Synes godt om" dette.
  5. SimonFraLolland

    SimonFraLolland Udkants VIP

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    1,090
    Point:
    93
    Altså, mon ikke også der skal være nogle korte indfasning/træning flyninger, tænker at A350 er noget anderledes fra nuværende A340/A330. Evt CPH-ARN CPH-OSL
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  6. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    705
    "Synes godt om" modtaget:
    1,597
    Point:
    93
    Hvordan er sædefordelingen? Den har flere sæder end A330'erne, ikke?

    SFO er oplagt, når man tænker på hvor godt belagt den rute er.
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  7. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    705
    "Synes godt om" modtaget:
    1,597
    Point:
    93
    InsideFlyer-skovtur?! :D
     
    Henry, obs, isolCBflyer og 1 anden person "Synes godt om dette".
  8. Kenneth K

    Kenneth K Prospect member

    Beskeder:
    699
    "Synes godt om" modtaget:
    2,644
    Point:
    93
    Enig med at SFO ruten er et oplagt valg til A350. Muligvis Tokyo, syntes også den forekommer at være med høj belægning og priserne på den rute gør at den er oplagt at sætte ind der også.

    Men vil svensken acceptere at de første nye fly får base i CPH?
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  9. RasmusH

    RasmusH VIP medlem

    Beskeder:
    836
    "Synes godt om" modtaget:
    2,589
    Point:
    93
    Ah ja, Tokyo er nok et bedre bud end Miami.

    Tænker A350erne får samme base i starten, og det er vel naturligt i CPH, når nu de fleste LH-afgange afgår der.
     
    Henry og Kenneth K "Synes godt om" dette.
  10. isolCBflyer

    isolCBflyer VIP medlem

    Beskeder:
    1,338
    "Synes godt om" modtaget:
    5,555
    Point:
    113
    Kunne man ikke forestille sig de ville sætte den ind på New York?

    Høj belægning, stor konkurrence på den rute, så et sprit nyt fly med flere pladser kan give lave priser-la la snak;).
    Den kan nå en rotation på et døgn uden problemer.
    Store cargo destinationer, det er vel Hong Kong, men det hænger vel næppe sammen at lade den stå og pynte derude i så mange timer.
    Er der nogen der har en fornemmelse af om SFO og NRT, eller måske ligefrem ORD er store på cargo?
     
    Henry og RasmusH "Synes godt om" dette.
  11. MatthiasWagner

    MatthiasWagner VIP medlem

    Beskeder:
    238
    "Synes godt om" modtaget:
    689
    Point:
    93
    Fra check-in:

    "Vi er ikke endeligt på plads med planen for indfasningen af de kommende A350-maskiner, men Tokyo kan være et godt bud. Det samme er den nye rute fra København til Hong Kong,” siger Lars Sandahl Sørensen videre."

    Så det er ikke besluttet/ikke meldt ud. Meget misvisende overskrift fra check-in!
     
    asf, Ulrik, LasseBauer og 7 andre "Synes godt om" dette.
  12. MrJensen

    MrJensen Aktivt medlem

    Beskeder:
    57
    "Synes godt om" modtaget:
    141
    Point:
    33
    Hvornår bliver de første A-350'er egentlig leveret til SAS?
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  13. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,594
    Point:
    113
    Synes jeg har hørt Q1 2019
     
    Henry, MaleneChristensen og MrJensen "Synes godt om dette"
  14. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,481
    "Synes godt om" modtaget:
    5,120
    Point:
    113
    Når det bliver cargo tunge ruter så gætter jeg også på Tokyo og Hong Kong.
     
    Henry "Synes godt om" dette.
  15. Kenneth K

    Kenneth K Prospect member

    Beskeder:
    699
    "Synes godt om" modtaget:
    2,644
    Point:
    93
    Henry "Synes godt om" dette.
  16. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,594
    Point:
    113
    Kenneth K, Henry og MrJensen "Synes godt om dette"
  17. Offlyer

    Offlyer VIP medlem

    Beskeder:
    649
    "Synes godt om" modtaget:
    2,142
    Point:
    93
    Det er præcis min tanke - de sidste mange år er alt nyt materiel startet med ARN ruterne (længere rækker horisonten nok ikke for de kære SAS planlæggere). Det gælder nye kabiner på LH, 330E, neo maskiner - og bl.a lounge m.m.

    Jeg kan ikke finde noget på SAS indretning på 350, men hvis man tager Finair som udgangspunkt så er det nok ikke helt galt.

    De har to versioner af deres 330'er (Biz/Prem E/Economy):
    Ver 1: 45/40/178 = 263
    Ver 2: 32/40/217 = 289


    Og ligeledes to versioner af deres 350'er:
    Ver 1: 46/43/208 = 297
    Ver2: 32/42/262 = 336

    Og mener SAS har 32/56/174 = 262 i deres 330'er
    Så ca. 40 ekstra sæder +/-
    Det burde NRT, SFO og LAX kunne bære. HKG skal vel først bevise sig selv ud af CPH.
    Vil formode at PVG også har fragten til det

    EWR har meget trafik - men SAS har op imod 1.000 sæder om dagen der allerede fordelt på 3/4 afgange.
     
    asf, Ulrik, RasmusH og 3 andre "Synes godt om" dette.
  18. Ulrik

    Ulrik VIP medlem

    Beskeder:
    1,783
    "Synes godt om" modtaget:
    6,924
    Point:
    113
    Ja, det var noget af en fuser. Vores gæt er ligeså godt check-in.dk 's. Det er da godt at man ikke køber et dyrt abonnement for at adgang til den slags breaking news.
     
    Schwert, Henrik Olsen, Henry og 2 andre "Synes godt om" dette.
  19. tbh

    tbh Flying Spaghetti Monster

    Beskeder:
    2,998
    "Synes godt om" modtaget:
    7,797
    Point:
    113
    Med den slags clickbait, til en betalingsartikel uden reel information burde man måske bare afmelde deres nyhedsbrev....
     
    Schwert, Henrik Olsen, Frequie og 5 andre "Synes godt om" dette.
  20. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,594
    Point:
    113
    SPOT ON! Jeg betalte jo da de startede, hvorefter der over foråret var stort set fri afbenyttelse, nogle dage var der 0 (NADA, ZERO) låste artikler, hvilket jo i sagens natur udløste en relativt høj og pludselig blodtryks stigning hos DSGM. Efter et par mails frem og tilbage blev DSGMs investering returneret, og jeg gik derfor over til som jer andre, kun at læse det der er foran betalingsmuren.

    En beslutning der i skrivende stund giver mere og mere mening :)

    /DSGM
     
    asf, Henry og Ulrik "Synes godt om dette"

Del denne side