SAS lemper mobil-regler

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Christian Løn, 13/10/14.

  1. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
  2. PeterA

    PeterA VIP medlem

    Beskeder:
    1,244
    "Synes godt om" modtaget:
    3,059
    Point:
    113
    Det har man kunnet i USA i laang tid. Det er normal praksis, at man kan tænde for telefonen, så snart flyet har forladt landingsbanen. Så meget på tide. Tak til SAS anyway.
     
  3. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Europæiske regler har gjort at det ikke har været tilladt her indtil nu. Så hidtil har det ikke været op til hvert enkelt flyselskab at bestemme.
     
  4. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Egentlig bare nysgerrig, gjaldt de europæiske regler KUN for europæiske fly selskaber, det har altid været standard ombord på EK at de i samme øjeblik fuglen har sat hjulene i asfalten byder "velkommen til CPH" og i samme åndedrag har de meddelt at: "It's now safe to use your mobile phone, as soon as the aircraft has left the active RWY"
    (ikke at det betyder så meget, uanset hvem jeg flyver med er jeg altid en af "tossehovederne" der fluks tænder mobilos, man er vel så vigtig at der MÅ være et utal af mails/beskedder der absolut ikke kan vente 5 min. :) )
     
    jakobv84 "Synes godt om" dette.
  5. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeg må indrømme at jeg tænder ca. 5 minutter før landing såden lige kan nå at vågne op og når man kommer tæt på jorden kan den jo godt fange signal selvom man ikke er landet endnu...
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Ja, mener kun det gjaldt EU-flyselskaber...
     
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Tja - tænkte det nok! det er egentligt "Ebberød Bank" HVIS man har haft sådan et forbud af sikkerheds mæssige holdninger, så burde det jo gælde alle der ønsker at lande i en EU lufthavn, eller giver det i bund og grund ikke mening, med mindre man tænker: "Skidt, vi får hurtigt fejet vragene af de maskiner væk fra landingsbanen......" :rolleyes::rolleyes::rolleyes:
     
  8. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er meget kendetegnende for meget lovgivning indenfor luftfart ;)
     
    Schwert "Synes godt om" dette.

Del denne side