SAS MD80 på kirkegården

Poster i 'INSIDEFLYER DK - LOUNGE' oprettet af Flemming Poulsen, 29/1/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
  2. Bizflyer

    Bizflyer Aktivt medlem

    Beskeder:
    143
    "Synes godt om" modtaget:
    127
    Point:
    43
    Det er altså for grotæsk! Som at vise Diana død i tunnelen jo....... :mad::eek::mad::eek:
     
    jefi99 og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  3. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Trist at vi ikke får lov at beholde en i Norden :( MD'en har været en vigtig del af Skandinavisk infrastruktur i årtier og det havde været passende at få en på museem. Men forstår godt SAS at de ikke kan tage omkostningen på det.
     
  5. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,643
    Point:
    113
    Super ærgeligt at der ikke kan findes penge til dette formål. Den model har fragtet millioner af nordiske rejsende rundt i de sidste mange år.
     
  7. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Det mest groteske er næsten at der kom en henvendelse fra Dansk Flymuseum http://www.check-in.dk/Dansk-museum-forbigaaet-af-SAS der gerne ville have den gamle dame til udstillingen, og har pladsen til det. At SAS ikke engang går ind i en dialog omkring betaling er da næsten ubærligt....... Ifølge artiklen har man jo end ikke forsøgt at skrue en økonomisk løsning sammen, jeg er da fuld af forståelse for at SAS skal hive al den cash hjem som det er muligt, men dette - COME ON SAS!!! Ikke godkendt!!!
     
    Kristian og jefi99 "Synes godt om" dette.
  8. jefi99

    jefi99 Titanium VIP Member

    Beskeder:
    2,282
    "Synes godt om" modtaget:
    4,781
    Point:
    113
    Jeg synes også at det er vildt trist. Og er helt enig i, at det ikke har været håndteret ordentligt af SAS. Men jeg forestiller mig lidt, at hvis sådan et lille museum skal finde et par millioner (eller hvad sådan en MadDog koster), så ville det tage noget tid før de kunne få rejst den slags penge. En så gammel maskine taber sikkert værdi dag-for-dag, og Delta, de har sikkert skrevet en check på stedet. Jeg ved ikke om det er årsagen?
    Men mon ikke museet kan ringe til Cimber Sterling-kuratoren, og købe noget ATR eller CRJ200 med/uden motorer? Det er der da også lidt dansk flyhistorik i... :oops::rolleyes:
     
    Flemming Poulsen og Schwert "Synes godt om" dette.

Del denne side