SAS med Fast Track på flere destinationer

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Flemming Poulsen, 28/8/14.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    SAS har i lang tid tilbudt Fast Track i sikkerhedskontrollen på baserne i København, Arlanda og Oslo. Men som en del af en større satsning på bl.a. indenrigspassagerer i Norge

    Read the whole post here.
     
  2. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    256
    "Synes godt om" modtaget:
    644
    Point:
    93
  3. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Hva med at tilbyde det til *A Guld medlemmer også i stedet for...
     
    Ali Taran og asf "Synes godt om" dette.
  4. CHA211

    CHA211 VIP medlem

    Beskeder:
    234
    "Synes godt om" modtaget:
    579
    Point:
    93
    Det fik jeg i Amsterdam for nogle uger siden som A3G på en sk afgang, og tror ikke at det var et glitch. Ved check-in fik jeg at vide at jeg var velkommen til at bruge priority security. Der var en gate keeper som nøje kiggede på mit boarding pass før jeg blev lukket ind. Nice surprice.
     
  5. asf

    asf VIP medlem

    Beskeder:
    821
    "Synes godt om" modtaget:
    1,918
    Point:
    93
    Ja det har de i en hel bunke lufthavne, listen står på https://en.aegeanair.com/milesandbonus/about-the-program/tier-benefits/gold/

    Jeg bemærker netop nu at København er kommet på - det var den ikke før! Betyder det at man nu officielt har adgang til CPH Express med A3*G når man flyver *A på økonomi? Ville da ikke gøre noget :)
     
  6. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    lad os høre om erfaringer, så vi kunne overveje at skifte til A3
     
  7. jakobv84

    jakobv84 Popcorn VIP medlem

    Beskeder:
    3,760
    "Synes godt om" modtaget:
    8,837
    Point:
    113
    Jeps det gør det. Det er ikke via SAS fast track men via CPH Express så du har stadigt gåturen fra T3 via T2 security til SAS Loungen. Og ja de har efterhånden fået fast track i langt de fleste europæiske lufthavne og ikke kun et par græske som det var til at starte med. Tilgengæld er det jo ikke lifetime gold som det var. Jeg har ikke besluttet om jeg fornyer mit A3 Gold i år -- når næppe 24.000 miles på *A så vil skulle en tur ud at flyve med dem... tror jeg måske bare går efter BA Gold i stedet.
     

Del denne side