SAS med nyt vælg sæde system

Poster i 'FLYSELSKABER OG BONUSPROGRAMMER' oprettet af bertil storr, 11/6/15.

  1. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Jeg bemærkede, da jeg skulle vælge sæde tidligere i dag, at SAS har fået nyt system. Der er ikke nogen stor forskel, det ser bare lidt mere moderne ud!
     

    Attached Files:

  2. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Det er sku da min tur til KEF i har taget.. spændende! Ser frem til en Trip Report
     
    bertil storr "Synes godt om" dette.
  3. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Der kommer helt sikkert en Trip Report. :)
     
    skyflyerwomen, Henrik Olsen, mhsalv og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. tbh

    tbh VIP medlem

    Beskeder:
    3,120
    "Synes godt om" modtaget:
    8,170
    Point:
    113
    Jeg oplevede det også i sidste uge, men lidt senere var de tilbage til det gamle.
     
  5. clager

    clager Platinum VIP medlem

    Beskeder:
    1,716
    "Synes godt om" modtaget:
    5,864
    Point:
    113
    Der er pladser weekenden efter LYR 28-30aug til 18k point/person - så kan I komme i den blå lagune;)
     
    bertil storr "Synes godt om" dette.
  6. bertil storr

    bertil storr VIP medlem

    Beskeder:
    150
    "Synes godt om" modtaget:
    295
    Point:
    63
    Vi skal afsted den 29 august og hjem den 31 august, og der er stadig pladser :D:)
     
    skyflyerwomen "Synes godt om" dette.
  7. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    Synes stadig sædevalgs-systemet er meget underligt.
    Som den gode "nørdede" søn, så hjalp jeg min mor med at vælge sæde på en tur til STR i næste uge. Den er bestilt via bureau men hjem går først med LH til MUC og derfra til CPH med med SAS (LH-codeshare).

    Kunne ikke vælge sæder online, men Chat'en kunne vælge sæde til CPH-STR og endda til STR-MUC med LH.. men fordi det var LH flynummer kunne de ikke vælge sæde til SK1660 fra MUC-CPH..
    Kan det være LH der kan låse Amadeus-reservationen på den måde, så selv ikke EBD'er kan få lov til at vælge sæder inden check-in?

    Det undrer mig i øvrigt - selvom Chat'en dog var tålmodig og gjorde alt hvad hun kunne :)
     
  8. AMJ

    AMJ VIP medlem

    Beskeder:
    182
    "Synes godt om" modtaget:
    446
    Point:
    63
    Hmm @bertil storr @Kristian det ligner også min tur i uge 8 på en prik håber at OSL-KEF KEF-OSL går igennem på optiontown
    @alexanderln jeg bestiller alle forretningsrejser igennem CWT og har altid ringet til SAS for at få det sæde jeg ønskede, først efter jeg er blevet guld kan jeg logge på SAS og med efternavn + amadeus nummer vælge sæde .
     
    Kristian "Synes godt om" dette.
  9. alexanderln

    alexanderln Cakespade member

    Beskeder:
    2,358
    "Synes godt om" modtaget:
    5,807
    Point:
    113
    @AMJ
    Ja, jeg synes stadig ikke man kan ændre sæde booket via CWG selvom man er EBG/D. Og i dette tilfælde kunne de ikke engang gøre det på SK1660 fordi den har LH-flynummer... virker unødvendig bøvlet. og det kan heller ikke lade sig gøre på Luftwaffes hjemmeside, selvom de ellers står "lidt" stærkere på IT-siden
     
    AMJ "Synes godt om" dette.

Del denne side