SAS - nu med ny hjemmeside!

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Schwert, 24/4/14.

  1. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Så fik vi chancen til at smugkigge på hvordan SAS hjemmeside fremover ser ud, da de nu har ladet deres Østrigske version gå i luften!

    Her: http://www.flysas.com/en/at/

    Ved første kig ser det meget godt ud, men en ting er indpakning, en anden ting er indhold, og med SAS IT, så vil jeg (uden at lyde ALT for negativ) sige at de skal bevise at SKidtet virker før jeg falder i svime o_Oo_O

    Jeg er dog stor tilhænger af den visuelle strategi der kobles direkte sammen med APP'en så 1 point for det, resten må de bevise ;););)

    Bh
    Schwert
     
    danielbirch, Flemming Poulsen, obs og 2 andre "Synes godt om" dette.
  2. danielbirch

    danielbirch VIP medlem

    Beskeder:
    474
    "Synes godt om" modtaget:
    1,031
    Point:
    93
    Tja, den er da blevet pudset lidt op designmæssigt, men ellers ser der ikke ud til at være de store ændringer?
     
  3. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,597
    "Synes godt om" modtaget:
    26,648
    Point:
    113
    Syntes at det er positivt at de får styr og ensrette deres design. Dette ser ud til at lykkes ud fra første indtryk og ens design imellem hjemmeside og fx app.

    Korrekt at tingene skal virke, men det vil altid være sværere da back end systemer typisk er gamle og sværere at få til at hænge sammen.

    Men den korte vurdering fra min side er at design delen er ganske god, dog med alt for mange klik for at komme rundt og søge efter billetter etc. Dette kunne gøres bedre.

    Hilsen
    Henrik Olsen
     
  4. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det er da et mere moderne udtryk, siden har fået, så det er da positivt. Men jeg savner dog stadig en mere avanceret booking-side, med mulighed for eks. at booke multi-leg rejser. Men det afhænger selvfølgelig også af back-end systemerne, og der er sikkert lang vej igen, før vi eventuelt ser nogle forbedringer på den front...
     
  5. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Personligt har jeg vænnet mig til SAS hjemmeside, så ikke noget der, men alle herinde mener den skal forbedres, men er der en side i kan anbefale så eller sige det er godt?

    Synes da hverken United eller Lufthansa har bedre sider?
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det ser ud til at SAS er ved at lave lidt om på deres danske hjemmeside.

    Udover at man som vanligt får en masse uforklarlige fejl og ikke kan logge ind på EB, så ser forsiden nu sådan ud:

    SAS-dk.jpg

    Bookingboksen er ny. Kan det være tegn på at de er ved at rulle det nye design ud - eller der det bare den normale ustabilitet ;)
     
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Får ihvertfald samme fejlside (design) på den østrigske side (hvor der er det nye design) SAS-at.jpg når jeg forsøger at logge ind.
     
  8. THammer

    THammer VIP medlem

    Beskeder:
    1,562
    "Synes godt om" modtaget:
    5,634
    Point:
    113
    Har lige besøgt SAS.dk og logget ind. Alt ser normalt ud her...intet nyt design eller andre smarte tiltag. Mon det ikke bare var en omgang af den sædvanlige SK IT...
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  9. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Hjemmesiden ser også normal ud her, og jeg kan også logge ind på min profil. Men app'en har ikke fungeret hele dagen, så de roder nok med et eller andet. Måske har de måttet rulle ændringerne tilbage, siden vi ser den gamle hjemmeside...
     
  10. Schwert

    Schwert Grumpy old men RULES!!!

    Beskeder:
    1,955
    "Synes godt om" modtaget:
    5,599
    Point:
    113
    Så venter jeg bare på at de "ruller så langt tilbage" at jeg bliver EBG igen, og skal starte forfra med mit "slagsmål" :eek::eek::eek:
     
    Flemming Poulsen og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  11. silferlood

    silferlood VIP medlem

    Beskeder:
    258
    "Synes godt om" modtaget:
    649
    Point:
    93
    På sas.se som inloggad är det 'ny' design, kikke der, går fint att logga in som dansk också :D.
     
    Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  12. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Det ser ud til at SAS nu også har rullet det nye design ud på det danske site. Men endnu ikke på det svenske eller norske...
     
  13. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Og med responsive design på mobil. Ser dog ud til at der er et eller andet kodesjov, som ikke fungerer helt perfekt. Siden ihvertfald ret langsom her.
     
  14. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    Sig mig, der er da ikke noget revolutionerende i den nye hjemmeside, faktisk er den mere "irriterende", på den gamle kunne den huske mit brugernavn og kodeord.. her skal jeg tampe brugernavn ind hver gang.. - sur gammelt brokkehovede.. - anyway, fik "merry Christmas Trippelbonus" for min Venedigtur :)
     
    Schwert og Flemming Poulsen "Synes godt om" dette.
  15. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det ser ud til at det er noget værre venstrehåndsarbejde som hverken er helt eller halvt færdigt.

    Med Safari-browser ser søgevinduet (når man har søgt en gang og skal ændre søgning) ud som noget der er programmeret af en 5-årig.

    Der er ikke brugt mange minutter på at teste og fejlfinde.

    Men men - egentligt ikke overraskende.
     
  16. Kristian

    Kristian VIP medlem

    Beskeder:
    5,297
    "Synes godt om" modtaget:
    12,909
    Point:
    113
    silferlood "Synes godt om" dette.

Del denne side