SAS - Ny menu på Intra Europa

Poster i 'SAS | EUROBONUS' oprettet af Henrik Olsen, 19/12/13.

  1. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Så er der kommet en ny menu på SAS Intra Europa flyvningerne.

    Jeg tog lige lidt billeder af den så I kan se hvad der venter jer på SAS Go eller SAS Plus.

    bonusfeber - SAS - Menu Dec 2013 (1)_resize.jpg

    Nogle kommentarer til menuen?

    Hilsen
    Henrik
     

    Attached Files:

    Flemming Poulsen og Fnate "Synes godt om" dette.
  2. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen VIP medlem

    Beskeder:
    0
    "Synes godt om" modtaget:
    1
    Point:
    99
    Det er vel bare gammel vin på nye flasker er det ikke? Menukortet er lidt mere overskueligt end tidligere.

    Så godt på vej til AMS, men synes ikke der var meget forskel på hvad der var på den ift tidligere. Nye sandwiches, så man slipper for gedeost, men laks og wasabi??? synes jeg ikke lød særligt tiltrækkende og emmentaleren var en helt standard kedelig trekantssandwich med lidt tørt fabriksbrød.

    Salaterne har jeg ikke smagt længe, men ellers synes jeg faktisk ikke der er meget på menuen der frister mig noget særligt.

    Boblerne fra Luxembourg synes jeg var helt ok - ikke noget der er værd at huske - hverken positivt eller negativt, men bedre end den cava de havde tidligere.

    Jeg så også at de har skiftet Mr. & Mrs T Bloody Mary Mix ud med en billigere no-name variant. Den nye smager helt ok også og er et fint alternativ. Ingen problemer i det og langt bedre end ren tomatjuice med salt og peber som jeg fik sidst på Lufthansa C-klasse longhaul.
     
    jefi99 og Henrik Olsen "Synes godt om" dette.
  3. Fnate

    Fnate Nyt medlem

    Beskeder:
    7
    "Synes godt om" modtaget:
    8
    Point:
    3
    Skal ikke kimse av gammel vin, Flemming. De kan være gode de også ;)

    Er enig med deg i at boblene deres er ganske gode. Ellers var det vel mest designet som var nytt?
     
    jefi99, Henrik Olsen, Flemming Poulsen og 1 anden person "Synes godt om dette".
  4. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Endnu en ændring i Intra Europa menu hos SAS fra 1. april.

    I dag var jeg på min første flyvning siden 1. april med SAS inden for Norden, med den nye menu.

    Efter et lidt kedeligt udvalg af mad i SAS loungen i dag, satsede jeg på at min frokost skulle være en af de salater, som jeg mange har spist på SAS plus og som smager og mætter rigtig fint. Sådan skulle det ikke være i dag.

    Desværre kan man på SAS flyvninger inden for Norden , fra 1. april, kun få rigtig mad til morganmad og snacks resten af dagen.

    Det er ikke verdens undergang, men fremover vil jeg sørge for at spise frokost eller aftensmad før jeg flyver inden for Norden.

    Desværre er 75% af mine årlige flyvninger inden for norden, så jeg kommer til at spise mange SAS snacks fremover:)

    Christian
     

    Attached Files:

  5. obs

    obs VIP medlem

    Beskeder:
    1,445
    "Synes godt om" modtaget:
    2,960
    Point:
    113
    Synes heller ikke der virker til at være den store forskel i forhold til før. Men man kan da håbe på at kvaliteten af maden er lidt bedre, har ikke selv prøvet det endnu.

    Men jeg kan ikke forstå, hvorfor kursen på EB-point skal variere, alt efter hvilket produkt man køber. Point burde vel have en fast kurs.
     
  6. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Jeg syntes faktisk det er sørgeligt - det gør virkeligt at SAS Plus indenom Norden bliver tæt på værdiløs for mange og kun for dem der tænker lidt på EB pointene. Prisforskellen er forsat for dyr og produktet er så tæt på SAS Go at det gør ondt - især når man får en plads ved nødudgangen i SAS Go så er der virkeligt ikke noget godt i at sidde på SAS Plus nogle rækker længere fremme. En skam set fra mit bord - jeg kan simpelthen ikke berettige mere at købe SAS Plus indenom Norden da det simpelthen ikke er en business case værdigt.
     
    Christian Løn, jefi99 og Kristian "Synes godt om dette"
  7. Frequie

    Frequie VIP medlem

    Beskeder:
    390
    "Synes godt om" modtaget:
    791
    Point:
    93
    Der er vel stadig en case hvis man værdsætter fleksibilitet. Men ellers er jeg enig :)
     
    Christian Løn "Synes godt om" dette.
  8. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Enig - men det er i det lange løb billigere at købe SAS Go og så den ene gang eller to ud af ti så bare at købe den billigste tilgængelige billet hvis man får behov for at ændre sine planer. Men i udgangspunktet enig at det kan være et behov.
     
  9. Christian Løn

    Christian Løn VIP medlem

    Beskeder:
    229
    "Synes godt om" modtaget:
    391
    Point:
    63
    Jeg er enig i at der ikke et er meget forskel, hvilket er ærgerligt.

    For mig er det dog fleksibilitet det er afgørende for at jeg overvejende booker Plus, da det for mig er vigtigt at kunne rykke rundt på afgange der passer ifm. ændringer af mødertidspunkter og dage.

    Christian
     
  10. Henrik Olsen

    Henrik Olsen co-founder Redaktør

    Beskeder:
    11,575
    "Synes godt om" modtaget:
    26,597
    Point:
    113
    Og præcist i den situation giver det mening med SAS Plus. Men spørgsmålet er om markedet er til det i det lange løb, men der har de jo styr på det ved at sæderne er de samme og det kun er den lille bitte markering der siger at det er SAS Plus foran dette skilt, så det reguleres jo blot før hver afgang. Så det er vel "gratis" penge til SAS for at have dette produkt og det er det smarte fra deres side.
     

Del denne side